hestejente schreef:Spaghettibandjes... hoe wil je dat doen icm een sportbeha?
En dat schoort er ook heel vaak aan.. de sport BH...
Hoeveel meiden en dames ik wel niet zie rijden in hun nette niet voor sporten geschikte BH's..
Zeg altijd dat een sportbh er niet voor niks is en als je geen theezakjes wil dan kan je maar beter met rijden...
Er zijn gewoon bepaalde kledingvoorschriften waar je je makkelijk aan kan houden, of dat nou voor veiligheid is of voor de etiquette.
Je ziet paarden soms in de duurste en mooiste setjes voorbij komen waarbij de ruiter op haar gympen rijdt, met het haar los en een shirtje waarbij de heren verlekkerd staan te kijken...
Nou dat shirtje doe je maar met stappen aan, de gympen met de hond uitlaten en het haar kan gerust in een staart/vlecht.
(persoonlijk kan ik me ook wel "ergeren" aan loszittende riempjes, passantjes zitten er niet voor niets, stro in de staart van een paard, los zittende ijzers, gympen te paard enz... gelukkig valt kan ik het naast me neer leggen en negeer ik het vaak wel maar het valt me gewoon net even te vaak op...)

Dat is de reden waarom ik altijd een sportbh draag. Ooit ben ik van mijn paard gevallen in galop en heeft ze met haar achterbeen (vraag me niet hoe?) op mijn rechterborst(kas) gestaan. Gevolg was dat de beugel van de bh onder flinke druk in mijn ribbenkast werd geduwd en de hele beugel verbogen was.
.