de rotste opmerking die je ooit heb gehad over je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pessoa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:44

Wow die is dik, ze moest in die tijd zo een 50 kg bij komen van dierenarts...
ze heeft gewoon een grasbuik :+ :o

alinuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:47

eigenlijk moet je je gewoon iks aantrekken van die opmerkinge, iedereen heeft zn eigen voorkeuren, en karakter is uiteindelijk toch het belangrijkste!!

tjestolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:14

Mijn Nieuwe paard was net 1 dag opstal ,
zegt er iemand tegen mn Toen destijdse Insctructrice Laura's Nieuwe paard is gisteren gekomen..
Loopt vervolgens naar mn stal EN ZEGT , WAT EEN EZEL ZEG..!
En loopt dat vervolgens tegen iedereen op stal te zeggen..
En dan tegen jouw zeggen dat je een Leuk en Talentvol paard heb tijden de les. %)
*Kreeg dit later te horen van Iemand*
Heb nu een tijdje een andere instructeur en t gaat veéél beter :D

Anoniem

Re: de rotste opmerking die je ooit heb gehad over je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:41

dat een fjord geen paard is, nee ik vind Bonito idd meer op mn cavia's lijken :')

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:47

Wat heb je aan een halfblind paard? Als ik jou was zou ik hem naar de slager brengen en een goed paard weer kopen.....

Tja, het is een echte schat, zijn nu L1 dressuur en B springen en vrienden voor het leven. :))

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:01

Ik vind paarden vrijwel altijd iets moois / leuks hebben, wat uiterlijk betreft, maar er is een paard waar ik echt alleen maar medelijden mee kan hebben. In werkelijk elk opzicht.

En misschien voel je 'm al aankomen... Iemand zag mijn ruin voor dat paard aan. -O-

Mijn merrie wordt overigens standaard 'hij' genoemd, terwijl mijn ruin als 'zij' door het leven gaat.

Die merrie wordt er altijd van beschuldigd drachtig te zijn van een drieling. Momenteel is ze wel drachtig, maar de buik komt alleen van het gras. Dierenarts zei ook al dat ze moddervet was. := Maar goed, merrie staat dan ook al driekwart jaar stil.

Mijn pony kreeg binnen een uur een leuk compliment en de grootste belediging. Een man die op een goedkope manier een aantal pony's houdt (je pikt de pony's er zo uit, omdat het niet erg nette dieren zijn, soms wat mager en met slecht harnachement), vroeg in de winter eens aan mij of op een van zijn pony's reed. :\ Mijn pony was keurig doorvoed en supergezond, liep M2 en zat goed in haar vel, maar ze had wel een erg dikke vacht aangemaakt, waardoor ze er wat slordig uitzag. Ik was zwaar beledigd.
Gelukkig maakte een instructeur het na een halfuurtje weer goed. Hij was iemand aan het trainen en daarna zei hij dat ik de pony erg goed voor elkaar had. En hoe ver we waren in de Z. Voor mij een teken dat het rijden er gelukkig nog wel redelijk uitzag. :))

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:09

Die van mij was nergens geschikt voor, kon niks door blessures etc. Ondertussen starten we bijna L2 en gaat het super met hem. Veel van de mensen die zoiets hebben gezegd, zijn laterna ook naar me toe gekomen om te zeggen dat ze het super vinden wat ik met hem bereikt heb en hoe goed hij er uit ziet en het doet. Dat is dan wel weer mooi. :)

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:11

Soms krijg je van die opmerkingen -O-..

Bij Brutus mijn shetter kreeg ik als eerste te horen; Je kunt wel zien dat het zo'n paardenmarkt slachtknolletje is.
( oke, hij kom van de paardenmarkt maar hij heeft wel leuke papiertjes en zo gek zag ie er niet uit ;( ).

En dan bij Donna mijn draver; Je kunt wel merken dat het een draver is.. ze kan niet eens galopperen.
( nou als dat het geval zou zijn, vraag ik me af waarom ik er zovaak terug moet houden %) )

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:15

Nouja opzich nooit echt hele gemene opmerkingen, maar toen iemand 'Zo, issie nou nog steeds niet dood?' zei vond ik het toch wel een beetje vervelend
Was vast niet heel gemeen bedoeld maar zo'n opmerking valt me niet zo goed
Even later zei iemand 'Je beessie houd het nog wel lang vol he :) ' vind ik dan weer wat vriendelijker

Nja over veel opmerkingen word van tevoren niet nagedacht, of gezegd door mensen die er geen verstand van hebben
Dat scheelt wel eigenlijk, weet je iig dat je er niet teveel van aan moet trekken

En pas ging ik even met een touw om mn ponys nek naar mn huis toe over de weg, kwam ik een auto tegen en die auto ging heel langzaam erlangs rijden, en ik dacht dat hij riep 'STOMME KNOL', ik dacht dat het was omdat mn paardje er zo sloom uitzag op dat moment (t was warm)
Dus ik gedeeltelijk beledigd, kwam er een paar dagen terug achter dat het mijn oom was die 'HALLO' zei :')
En ik maar keihard negeren :))

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:05

Zusje van een vriendin 'Zij verzorgt en rijdt toch alleen maar stomme shetlanders' :(

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:17

Een keer een kakkerige mevrouw met een paar slanke sportpaardjes, vertelde mijn moeder dat mijn paard toch echt minimaal 100 kilo te zwaar was :')
Hij had een flinke hooibuik, maar de DA was toevallig pas nog geweest, en hij was in prima conditie.

En op buitenrit krijg ik heel vaak te horen 'hij gaat wel langzaam he..' en 'kan ie niet harder?' :roll: Heerlijk toch, lekker door het veld sjokken?

Fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:23

Wordt het niet is tijd voor een nieuwe?

Niet zo aardig vond ik.

Arabier17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:29

toen ik mijn paard pas had

zeiden ze elke keer als ik aant rijden was .
dat ik het dier mishandelde en dat ik er niet op moest rijden en datik slecht voor hem was
kreupele ezel werd hij genoemd.

ik vond dit heel erg. want hij was helemaal niet kreupel

hij heeft in het begin altijd heel lang nodig gehad om warm te lopen en was stijf waardoor die nog wel eens onregelmatig liep.. en ook uit ongewennigheid van het rijden. hij had een tijd lang geen ruiter op de rug gehad.

en als ze nu komen dan is het ineens oh wat loopt ie leuk :S (zijn stijfheid enz. is over)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:05

Loezz schreef:
Dat is net een volle merrie! tegen mijn ruin ..

Die opmerking heb ik over mijn ruin ook gehad :o
Maar hij is dan ook veels te dik :+

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:18

Zo'n frontriem hoort op een echt paard niet op een goedkope knol :( en toen was ik boos :o
ik heb een bling bling frontriem,zegt een vriendin van mij jammer dat die mooie kleren aan dat lichaam zitten is het niet waard := :') _O- toen dacht ik zo die heb je :evaw:

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:21

Wat ik hier deed met een tinker op springconcour. :+

Ehm, en nog wel veel meer.
mooie woorden etc.
Wat is dat voor circuspaard en 'tank'

Heel veel afkeurende blikken. :+
Ach, ben het wel gewend, en vind het alleen maar leuk om dan te bewijzen dat ze het wel kan! :)

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:26

Ik heb hier al gepost over mijn merrie, maar moeten we eigenlijk ook niet gelijk er ook een mooi compliment bij zetten? Ik kan namelijk niet geloven dat niemand ooit eens een complimentje over zijn paard heeft gehad :D ;)
Mijn was: Is dat een hengst?! (Merrie liep onwijs te showen in de paddock)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:08

wij liepen zoo met een pony van 1.40 bij een feestje (kinderen konden dan een rondje stappen)
Komt zown man:
Nee dat zijn geen paarden, dat zijn uitdekluitgewassen honden

En toen we voorbij liepen zei er iemand:
Handig die paarden, tussen een broodje (ofzo)

Najaa
slaat toch 10x nergens op?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:09

Dat paard moet je gewoon laten slachten, is toch niks waard, en zit veel spek op, lelijk beest.

Beetje jammer dat dit van een nabij gelegen iemand kwam.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:37

Lekker is dat Joyce! :?

Toen we Bon net hadden (oke, ze was echt lelijk toen :+ ) ging instructrice en man kijken, zei die man, wát een lelijk beest.
Oke, het was wel zo, maar dat zeg je toch niet? :oo (tegen een 8jarig kind :+ ) heb die instructrice al heel lang niet meer. := gelukkig

marritpiebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:42

mijn vorige pony was een draver, niet al te dik dus, en ik kreeg vaak te horen dat ik een veelste mager lelijk paard had, die niet normaal kon draven en galoperen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:59

Dat ik mongele ponies had. :=
Had de meneer mijn ponies vast, want we moesten hem telkens een prikje geven, en BAF , een trap tegen zijn benen aan. Haha , net niet in zijn skrotum helaas! Maar ik vond dat hij dat wel even verdiende }>

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:00

wat een rotopmerkingen komen hier voorbij zeg.
ik heb zelf vorig jaar met een groep van de manege een buitenrit gemaakt als een soort ''begeleider'', ik op mijn C pony (ik ben dus wel wat aan de grote kant) die al wat ouder is (toen 20) maar dat zie je er zeker niet aan af.
eerst was m'n pony ozo schattig maar toen ze de leeftijd vroegen en als antwoord 20 kregen vonden ze het maar een oude manegeknol waar niks meer mee te beginnen was, ik was zo pissig ik kon d'r wel van die pony af slaan hoe kun je zoiets zeggen! die pony heeft lang hoog in de sport gelopen,hard gewerkt en dan krijg je zoiets naar je hoofd gegooid.

blitsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:26

Pas geleden zei ik tegen mijn moeder dat we eens naar het zadel van mijn C-pony moesten laten kijken. Of dat nog wel paste. Zegt iemand: Dat is pure geldverspilling! Zodra je op een paard hebt gereden wordt die pony afgeschreven en moet je een paard. Euhm sorry meneer ik rijd ondertussen al 2 jaar op paarden en nee mijn pony wordt niet afgeschreven. Het is geen voorwerp maar een schat van een dier.

Roeliitjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:55

Sunday is zo lelijk met jou o¨zn rug!
dat zijn mensen die boos zjn dat ik sunday heb gekocht
en dan zeggen ze daarna
sunday was veel beter bij ons