DmNqUe schreef:Is er hier ook iemand die weet hoe je mooie roosjes moet maken.
Als je in het begin van dit topic even mijn eerste post opzoekt zie je ook roosjes in de manen van mijn pony. Alleen was de draad op dus hebben we ze met elastiekjes moeten vastzetten. Hij heeft wel best lange manen dus er kwamen van die mooie grote roosjes uit. Ze zijn niet moeilijk, je begint bovenaan achter de oren en neemt een plukje van ongeveer 4 cm manen, de manen ernaast zet je even vast met een wasknijper/ speltje etc. En dan maak je vlechtjes, goede strakke vlechtjes (maar niet overdreven strak), deze maak je vast. Zo doe je de hele manen totdat je allemaal vlechtjes hebt (of je maakt meteen het roosje kan ook) Dan vouw je het vlechtje dubbel met het uiteinde onder. En dan vouw je het vlechtje nog een keer dubbel naar onder en doe je een elastiekje erom. Maargoed, ik weet hoe je ze moet maken en dan lijkt zo een uitleg wel logisch, dus heb even snel een tekeningetje gemaakt in paint. Hiermee moet het dus voor iedereen mogelijk zijn mooie roosjes te maken met elastiekjes! Want niet iedereen kan met naald en draad werken namelijk. Het uitroeptekentje wil zeggen dat het belangrijk is dat je voldoende van dat stukje overlaat anders floept het zo uit je elastiekje!
http://i122.photobucket.com/albums/o260 ... emaken.jpg
@DiegoWendy en xVanity22: Foto's moeten in een linkje staan.