wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FelxMir

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:22

Focussed schreef:
FelxMir: Iedereen mag een eigen mening hebben, maar wat jij soms doet noem ik pure drogredenen.

Ik vat je niet, wat ik doe is mijn mening geven, meer niet.
IK vind wat IK vind. Jullie wat jullie vinden en daar heb ik gewoon vrede mee hoor. Maar dat mensen dingen gaan verzinnen kan ik niet tegen. PPC heeft wél begeleiding en die lopen contstand rond.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:26

FelxMir: Als er zo'n goede begeleiding is, hoe kàn het dan nog dat er volwassen mannen op zo'n pony gaan zitten of ermee wordt gegaloppeerd tot ze doodmoe zijn? (Allemaal gelezen in dit topic). Als er toch begeleiding genoeg is, waarom geven ze dan geen begeleide ponyritjes ipv ze mee te geven met de mensen?

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:34

Eowyn3003 schreef:
FelxMir: Als er zo'n goede begeleiding is, hoe kàn het dan nog dat er volwassen mannen op zo'n pony gaan zitten of ermee wordt gegaloppeerd tot ze doodmoe zijn? (Allemaal gelezen in dit topic). Als er toch begeleiding genoeg is, waarom geven ze dan geen begeleide ponyritjes ipv ze mee te geven met de mensen?

Dit hoef je niet aan mij te vragen;) Ik weet niet wat die mensen denken die dat doen. Maar in de week dat IK er was, zag ik zo ong. om elke bocht begeleiding staan. Dus ik vind dat er veel toezicht is op wat er gebeurd, dat heb ik in ieder geval gezien. Maar waarom zo'n discussie om iemands eigen mening? Vork

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:50

Jij vertelt hier niet je mening, maar formuleert alles alsof het een feit is. En dat is hetgene waar ik over struikel Knipoog

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:56

Focussed schreef:
Jij vertelt hier niet je mening, maar formuleert alles alsof het een feit is. En dat is hetgene waar ik over struikel Knipoog

Dat ligt dan aan jou, want bij de zinnen die ik gebruik zeg ik; ik vind & ik denk. Dan komt dat zo op jou over, en dat is niet mijn probleem. Knipoog
Maar weet je, ik hou hiermee op en dit was mijn mening. Knipoog

JordyMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:16

FelxMir schreef:
elmootjje schreef:
@ felxmir,, ben er zelf ook geweest en vind het wel dierenmishandeling. ze moeten er gewoon meer aan doen als ze iets zien en om de zoveel tijd een rondje rijden wat er gebeurt met de pony's.
zoals ik al genoemt had van die man die dood leuk op een klein shetje ging zitten waar ze allemaal bij stonden te kijken.
ze pakken ook takjes en slaan de pony's want het is o zo leuk dat hij dan gaat bokken, totdat er iets ergs gebeurt dan is het park wel veratwoordelijk..!! en wat zal er dan met dat ponytje gebeuren..?? weet jij ut, ze willen zelf zo'n park dan moeten ze er ook voor zorgen dat de pony's goed behandelt worden en er niet zelf bij gaan staan kijken..

Ja, die dingen gebeuren. Dat is mishandeling, daar heb je gelijk in. Maar de keren dat IK er ben geweest was er geen sprake van. En dus hou ik het bij mijn mening & dit is demijne. Lachen

Het bij je eigen mening houden is geen probleem maar bedenk wel dat andere mensen ook andere dingen dan jou zien en horen.
iedereen heeft zijn eigen mening dat is juist goed maar om nou tegen iedereen te zeggen dat ze niet gelijk hebben lijkt me een beetje
overdreven vind je niet?? Wat jij vind dat vind een ander niet en heeft een ander dus ook iets anders erover te zeggen, snap je??

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:22

Het bij je eigen mening houden is geen probleem maar bedenk wel dat andere mensen ook andere dingen dan jou zien en horen.
iedereen heeft zijn eigen mening dat is juist goed maar om nou tegen iedereen te zeggen dat ze niet gelijk hebben lijkt me een beetje
overdreven vind je niet?? Wat jij vind dat vind een ander niet en heeft een ander dus ook iets anders erover te zeggen, snap je??[/quote]

Ik heb niet gezegt dat meningen van andere verkeerd zijn;)
En ik weet dat andere andere dingen zien & horen als ik, en daarom is het ook wat ik zeg mijn mening.
Ik zeg het gerust als ik ergens niet mee eens ben, maar ook dan hou ik het bij mijn eigen mening.
Dus ik snap niet wat voor nut deze reactie heeft?

JordyMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:25

FelxMir schreef:
Ik heb nog geen lieveling in PPC, ik ben er ook nog niet geweest. Ik ga in de 1e week van de mei vakantie naar PPC. Heeft iemand een aanrader voor mij? Ik hou van ontiegelijk eigenwijs als je erop zit, en in stal etc. braaf & lief. Verder wil ik zeggen dat de helft van mijn vriendinnen die naar PPC zijn geweest helemaal gek zijn van Bibi. En de opmerkingen die in dit topic worden gemaakt over dierenmishandeling; Start dan maar een eigen topic met dat onderwerp, maar daar gaat het hier toch niet om? Het is geen dierenmishandeling in PPC. De paarden worden goed verzorgd, krijgen eten en beweging. Hoe de mensen die erop zitten ze behandelen, dat moeten hun weten en daar word echt wel op gelet. Maar dat kan je PPC niet kwalijk nemen. Laat die onnodige opmerkingen dus stoppen. Het heeft geen nut. Knipoog

ik vind dit niet echt alleen maar een eigen mening geven.

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:29

elmootjje schreef:
ik vind dit niet echt alleen maar een eigen mening geven.

Ik vind het onnodig dat deze reacties zich voort doen.
Dit topic gaat hier namelijk niet over, start een eigen topic ofzo.
Maar ik kap hiermee, ik vind het in PPC geen dierenmishandeling, anders was het ook niet toegestaan. Knipoog
Punt out. Knipoog

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:33

FelxMir: Sorry maar dat van toegestaan wil nog niet zeggen dat het goed is. Ze krijgen misschien voer en onderdak, wat de basisbehoeften zijn, maar daar houdt het ook op.

Over dat off-topic gaan: is dat niet een beetje het principe van 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.' .

Het gaat hier over ponyparkcity, en ik vind dat mensen hier wel hun eigen mening mogen geven. Het gaat naar mijn idee netjes dus ik persoonlijk heb er geen problemen mee. Als ze echt vragen om te stoppen wil ik gerust een ander (discussie)topic openen.

Je zegt trouwens in 1 van je reacties dat je er eens bent geweest en dus alles hebt gezien. Dat klopt natuurlijk niet, je ziet echt niet alles als je ergens een keer bent geweest.

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:38

Eowyn3003 schreef:
FelxMir: Sorry maar dat van toegestaan wil nog niet zeggen dat het goed is. Ze krijgen misschien voer en onderdak, wat de basisbehoeften zijn, maar daar houdt het ook op.

Over dat off-topic gaan: is dat niet een beetje het principe van 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.' .

Het gaat hier over ponyparkcity, en ik vind dat mensen hier wel hun eigen mening mogen geven. Het gaat naar mijn idee netjes dus ik persoonlijk heb er geen problemen mee. Als ze echt vragen om te stoppen wil ik gerust een ander (discussie)topic openen.

Je zegt trouwens in 1 van je reacties dat je er eens bent geweest en dus alles hebt gezien. Dat klopt natuurlijk niet, je ziet echt niet alles als je ergens een keer bent geweest.

Ik ben er wel een paar keer geweest, maar niet als vaste vakantie. Knipoog

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:37

Ik heb er zelf nog nooit gereden ofzo.
Maar ik ik ben er wel geweest zeg maar.
Die pony's hadden het wel goed ofzo, niet dat ze zomaar neervallen..
Ik vind dat je hier je eigen mening mag voorbrengen,
en volgens mij doet felxmir dat ook.
Ik sta aan niemands kant.
Ik vind gewoon dat de pony's het niet heel slecht hebben maar ook niet HEEEEEEEEL goed.
Maar ik vind de opmerkingen die hier worden gezegd over dierenmishandeling behoorlijk sterk.
In dat deel ben ik het met felxmir eens,
alleen ik vind het wel sneu dat het weet ik veel tegen 1 persoon is.

groeten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:03

xRomanxMir: dus als paarden niet zomaar neervallen dan hebben ze het goed... Mag ik hopen dat jij geen paard hebt?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:15

In de tijd dat ik er kwam viel mij op dat er behoorlijk oude paardjes liepen en wat ik van kennissen hoor nu nog steeds, als ze het werkelijk zo slecht hebben als sommige hier beweren, dan mag je me toch eens uitleggen waarom hier pony's van 30 jaar en ouder nog actief zijn en niet kreupel. Wij hielpen ook mee met het voeren en verzorgen van de pony's en iedere pony werd nagekeken en medische zorg was echt geen bezwaar. In de winter staan ze niet op het park maar veelal bij mensen thuis. In de zomer mogen ze van 10 tot 8 mee naar je huisje en ik heb er nog nooit iemand gezien die 10 uur aan een stuk reed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 16:01

tot 6 uur sávonds hoor.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:08

Als zo'n shetje het niet zinde gooide hij het kind eraf en rende terug naar de stal. Wel een leuk gezicht: pony, papa, kindje haha.
ze hebben het niet slecht hoor als de pony's worden teruggebracht staat er hun eigen veearts bij. Als de pony bezweet was mocht het betreffende kind hem eerst helemaal droogstappen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:31

Toen ik er kwam was het langer, maar dat is ook al weer een hele tijd geleden.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:36

Vjestagirl schreef:
xRomanxMir: dus als paarden niet zomaar neervallen dan hebben ze het goed... Mag ik hopen dat jij geen paard hebt?

Vjestagirl of hoe je ook heet,
ik zeg niet dat ze het dan goedhebben.
Misschien hebben ze het wel heel erg fout.
Maar je zegt net zelf dat iedereen z'n eigen mening mag geven.
Nou dat was de mijne dus hoef je niet kritiek op te geven Knipoog

Kussie's.

FelxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:37

Vjestagirl schreef:

En ik vind deze reactie weer heel erg onnodig. Het is natuurlijk figuurlijk bedoeld en je weet wat ze bedoeld. Dus ga niet bijdehand zitten wezen.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:41

Ik vind het kritiek dat mensen zeggen over andere erg ongemakkelijk.
Iemand: ik noem geen namen, degene weet wie ik bedoel.
zit heel de tijd andere te irriteren met bijdehand gedoe.
Ik wil wel dat de shets bij ppc ht goed hebben,
en als ik dus me mening zeg hoeft 'Degene' niet meteen zo bijdehand kritiek te geven.

Dat wou ik even kwijt.

Groetjes.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:46

sonjim schreef:
In de tijd dat ik er kwam viel mij op dat er behoorlijk oude paardjes liepen en wat ik van kennissen hoor nu nog steeds, als ze het werkelijk zo slecht hebben als sommige hier beweren, dan mag je me toch eens uitleggen waarom hier pony's van 30 jaar en ouder nog actief zijn en niet kreupel. Wij hielpen ook mee met het voeren en verzorgen van de pony's en iedere pony werd nagekeken en medische zorg was echt geen bezwaar. In de winter staan ze niet op het park maar veelal bij mensen thuis. In de zomer mogen ze van 10 tot 8 mee naar je huisje en ik heb er nog nooit iemand gezien die 10 uur aan een stuk reed.

Inderdaad, dat gezeur over dat de pony's het slecht hebben is allemaal bedrog.
Ik ben er een keertje geweest (niet gereden) moest iemand ophalen, en ze waren allemaal hartstikke gezond.
Ik weet niet hoe iemand erbij komt te denken dat ze het vreselijk daaro hebben.
JIj heb helemaal gelijk, ze hebben het hartsikke goed.

Kussie's.

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:20

Het gaat er erg GEZELLIG aan toe hier, ik had trouwens nog niet vermeld welke pony de favoriet is van mijn kinderen, want daar gaat dit topic tenslotte over!!!

De pony Blondy is erg lief, ze is een klein vosje met hele lichte manen.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:41

Eowyn3003 schreef:

Ik weet niet hoor maar ze zegt tog dat het haar mening is..
Dan weet ik niet waarom jij er dan zo'n discussie van maakt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:52

xRomanxMir schreef:
Vjestagirl schreef:

Vjestagirl of hoe je ook heet,
ik zeg niet dat ze het dan goedhebben.
Misschien hebben ze het wel heel erg fout.
Maar je zegt net zelf dat iedereen z'n eigen mening mag geven.
Nou dat was de mijne dus hoef je niet kritiek op te geven Knipoog

Kussie's.

Dat jij een mening hebt wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens hoef te zijn en er geen kritiek op mag geven. Zou een mooie wereld worden.

@FlexMir: ja het is figuurlijk bedoeld, so what. Als je er al zo over denkt 'het is niet dat ze zomaar neervallen dus is het goed' dan ga je in mijn optiek al te ver. Zo hoor je niet over levende wezens te denken. Iedere scholier in Nederland flipt de pan uit als hij of zij wel tot 5 uur les heeft, maar dat die pony 10 uur per dag mee gesleept en gezeult wordt ipv lekker in het land te lopen en een uurtje of 2 te moeten werken, dat is normaal.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:36

@ Vjestagirl
Haloetjes; ik bedoel als ze neervallen ist niet goed.
Maar als ze niet neervallen en dan wel er erg slecht uit zien is dat ook niet goed.
Dus je moet niet zo bijdehand doen over dat figuurlijk enz.
Ik bedoel het geestelijk Knipoog Dat ze niet zomaar neervallen

Kussie's.