Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(zoveel mensen zitten niet te wachten op een gezelschapspaard met gebreken...) 
jasmijn78 schreef:Misschien zo: 'Pap ik wil een nieuw paard want ik wil wedstrijden rijden, regel jij effe centen en tijd?'
![]()
Oplossing paard met zwakke benen: slager(zoveel mensen zitten niet te wachten op een gezelschapspaard met gebreken...)
Miss_Montana schreef:Paard naar de slager brengen is nergens voor nodig, als je paard nog prima als gezelschapspaardje kan functioneren is dat een goede oplossing.
Die mensen hebben ook allemaal een groot weiland in hun achtertuin waar ze dat paard kunnen laten lopen, of hebben een flinke som pensiongeld per maand er wel voor over...

Maar je kunt het altijd vragen natuurlijk. Julia_ schreef:Ik zou het er is met je vader over hebben dat je graag wedstrijden zou willen rijden maar dat niet kan met dit paard.
Als je hem gewoon als gezelschaps paard kan houden omdat je wel gewoon de kosten voor twee paarden kan betalen maar niet genoeg tijd hebt zou je misschien een verzorg(st)er kunnen zoeken die het niet zo geweldig vindt om te rijden maar het wel leuk vind om bezig te zijn met een paard.
) die 3 keer per week onder het zadel mag lopen, dan is er geen probleem. Bubsj schreef:Verder ben je 14 en wil je wedstrijden rijden. Je komt dan hoe dan ook uit bij de pony's.
tita schreef:ik vind je persoonlijk beetje overkomen als een verwend kind, dat alles om jou draait
ik wil geen paard met slechte benen
ik wil niet 2 jaar wachten
ik wil wedstrijden en dat wil ik en ik wil het NU
wees blij dat je uberhaupt een eigen paard hebt