Slecht rapport, moet nu verstoppen met verzorgen Jazz

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cheyenne_x

Slecht rapport, moet nu verstoppen met verzorgen Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:35

Ik heb dus een heel groot probleem....!

Mijn moeder heeft tegen mij gezegt, dat als ik een slecht rapport heb op school, dat ik dan moet stoppen met verzorgen van Jazz (mijn verzorgpony). Maar nu is dus het probleem; ik heb best wel slechte cijfers gehaald op school en volgende week krijg ik m'n rapport, en ik weet al zeker dat het een slecht rapport is. WAT MOET IK NOU DOEN????? Verdrietig Ik wil dus echt niet stoppen met Jazz te verzorgen!!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-04-08 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

just_kiki

Re: Helppp!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:37

uhm, je moeder laten zien, dat je elke dag huiswerk maakt Clown ?
temt, hoort hier niet Knipoog
Laatst bijgewerkt door just_kiki op 02-04-08 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Je hebt het er zelf na gemaakt. Lachen
Ik weet niet hoe jouw ouders zijn, maar die van mij zijn gemakkelijk over te halen.
Dus als je dan laat zien dat je de volgende keer wél een goed rapport hebt, misschien dat je hem dan mag blijven verzorgen.
Maar dan moet je je daar wel aan houden, en goed je best doen. Lachen

En dit staat hier verkeerd.

Sientje

Nou, in elk geval heeeeeeeeeel hard beterschap op school beloven. Komt het door je verzorgpony, dat het niet zo goed gaat op school? Zo ja, misschien toch iets minder tijd eraan besteden en laten zien dat je je best doet voor school. Zo nee, probeer dat dan aan je moeder uit te leggen, dat het niets met elkaar te maken heeft. Sterkte ermee!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:38

beloven dat je je best gaat doen volgende keer! en dat je alleen goed kunt leren als je gelukkig bent, dus als ze jou geluk afpakt , dat je vreest dat je punten minder gaan zijn Knipoog

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:38

ja dat kan wel ja, maar ik heb de laatste tijd bijna tot geen huiswerk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:38

Mss keihard gaan werken voor goede cijfers? Kennelijk heb je een schop onder je kont nodig en dan is dreigen met je favoriete hobby natuurlijk erg handig. Dus ik zou maar heel hard gaan leren en samenvattingen etc maken.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:39

tja, wat wil je er nu nog aan doen?
je cijfers zijn al binnen en je rapport komt ook vanzelf....

als het verzorgen je écht teveel tijd gaat kosten, is het misschien inderdaad wel verstandig wat minder tijd bij je verzorgpony door te brengen... maar ik weet niet wat de reden van die mindere cijfers is...

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:40

Miss_Montana schreef:
Mss keihard gaan werken voor goede cijfers? Kennelijk heb je een schop onder je kont nodig en dan is dreigen met je favoriete hobby natuurlijk erg handig. Dus ik zou maar heel hard gaan leren en samenvattingen etc maken.

Maar ik hoorde het pas vorige week, en nu krijg ik dus al volgende week het rapport!!!

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:41

Tja school gaat voor de hobby. Misschien en dag minder of een uurtje per keer korter naar je verzorgpony. Goede cijfers zijn belangrijk voor je vervolgopleiding. en overgang naar de volgende klas.
Ik neem aan dat je zelf ook geen klas over wil doen?

Zeg zelf tegen je moeder datje bereidt bent een uurtje minder per keer of een dag minder naar de pony te gaan. Zo ziet je moeder dat je er ook wat voor over hebt om betere cijfers te halen, en is zij misschien bereidt om een keer over haar hart te strijken en het nog even aan te zien tot je volgende rapport!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:41

ga met je moeder praten?
beloof beterschap, help haar met klusjes, wees suuuuuperlief en ga vanaf nu echt hard leren! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:42

Hoe lang geleden heeft ze dat dan tegen jou gezegd? Lijkt me sterk dat ze het gisteren heeft gezegd als je cijfers allemaal al bekend zijn...

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:47

smokey17 schreef:
Tja school gaat voor de hobby. Misschien en dag minder of een uurtje per keer korter naar je verzorgpony. Goede cijfers zijn belangrijk voor je vervolgopleiding. en overgang naar de volgende klas.
Ik neem aan dat je zelf ook geen klas over wil doen?

Zeg zelf tegen je moeder datje bereidt bent een uurtje minder per keer of een dag minder naar de pony te gaan. Zo ziet je moeder dat je er ook wat voor over hebt om betere cijfers te halen, en is zij misschien bereidt om een keer over haar hart te strijken en het nog even aan te zien tot je volgende rapport!

Ja dat ga ik zeker doen! Heel erg bednakt! Haha!

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:49

Miss_Montana schreef:
Hoe lang geleden heeft ze dat dan tegen jou gezegd? Lijkt me sterk dat ze het gisteren heeft gezegd als je cijfers allemaal al bekend zijn...

vorige week toen zag ze in haar agenda dat ik dan volgende week mijn rapport kreeg, en toen zei ze zovan: "Ik hoop maar voor jou dat je een goed rapport hebt, anders stop je maar met verzorgen van Jazz!" En deze week kreeg ik allemaal cijfers terug, van de toetsweek van voor de vakantie...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:57

Ooh, dit komt me bekend voor, heb het zelf ook gehad een paar jaar geleden Ja
Het enige wat je kan doen is inderdaad laten zien dat je leert. Dus bijv. niet op je kamer leren, maar ga een keer beneden zitten zodat je ouders het goed kunnen zien. En verder kan je je ook laten overhoren.. ik zit zelf in V5, en bepaalde vakken gaan heel erg slecht - maar om te laten merken dat er wel hard voor knok laat ik van me van die 2 vakken nog wel een overhoren Clown

Tja, en verder is het afwachten.. misschien af en toe iets afzeggen om te kunnen leren? Ik weet niet hoe ver je ouders namelijk gaan in wat ze bedoelen met 'goede cijfers'..zijn dat voldoendes of echt 8'en enzo?

Nouja, succes in ieder geval Ja

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:01

Kei hard werken en eens wakker worden, stap van die luie stoel achter bokt vandaan (ja ja haal er therapie bij als het nodig is Tong uitsteken ) , even zonder gekkigheid je moet gewoon keihard knokken hier op school zijn mensen die nu 7 onvoldoendes staan en die kunnen gewoon door de laaste weken te knokken alles op halen dat is ongeloofelijk maar als je slim bent ga je nu knokken en niet op het laaste moment wachten, ik ken ook iemand die begon met 7 het tweede raport nog 5 en nu staat ze er 3 die moest gewoon de draai vinden, zoek goed uit wat het probleem is en leg het ook zeker voor aan je ouders en hoe je het gaat oplossen zit het in tijd dan zul je inderdaad minder tijd in je verzorgpony moeten stoppen is het niks doen dan moet je wat gaan doen ook in die tijd dat je zogenaamd geen huiswerk hebt (herhalen is de moeder van de wetenschap). Of toch een nivo lager gaan.

Anoniem

Re: Slecht rapport, moet nu verstoppen met verzorgen Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 19:48

RUI --> YRT.

MaaikeMirthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:01

Als je dan je ouders belooft dat je invervolg elke dag je huiswerk maakt (als je dat al niet deed Knipoog )? Je kunt ook tegen je ouders zeggen dat als je Jazz kwijt raakt dan nergens meer naar uit kunt kijken, en dan al helemaal geen zin meer hebt om nog iets te doen voor school.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:07

Zorgen dat je een goed raport haalt, en of je moeder overhalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:16

Vraag me wel een klein beetje, of je zelf je best genoeg heb gedaan.
Maar als dit zo is, zullen je ouders toch heus je niet "zomaar" verplichten te stoppen?
ik denk dat dit ook wel te maken zal hebben met je inzet voor school?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:24

hier nog eentje met hetzelfde probleem Scheve mond
heb deze week toetsweek, en vorige week zeiden ze doodleuk dat als ik geen goede cijfers haal (=onvoldoendes) dat ik dan maar moet stoppen met belle huren.
ik heb deze week dus iemand anders geregeld voor mijn pony's dus als ik nu geen goede cijfers haal vind ik dat ze het mij niet kunnen verbieden.
probeer er met je ouders over te praten dat je genoeg doet aan je huiswerk, begin al te leren als je de stof aan het behandelen ben, laat zien dat je behalve je paard ook aan school denkt..

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:47

__Charlotte schreef:
Vraag me wel een klein beetje, of je zelf je best genoeg heb gedaan.
Maar als dit zo is, zullen je ouders toch heus je niet "zomaar" verplichten te stoppen?
ik denk dat dit ook wel te maken zal hebben met je inzet voor school?

Amen!

doeigeenbokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:49

Wat erg voor je!!
Moet je heel aardig zijn voor je moeder!!

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 06:54

Ik heb echt geen idee. Misschien er langzaam over beginnen? Of misschien dit:

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen.
Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn grote mooter.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ookmijn grootste droom, en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...
Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden.
Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klijn beetje koke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen...

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen.

En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Sesile. XXXXX

P..S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?

Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijne ligt op het nachtkastje..

Haha!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 07:25

haha ja die ken ik Tong uitsteken
hij is wel goed Clown