Mijn moeder heeft tegen mij gezegt, dat als ik een slecht rapport heb op school, dat ik dan moet stoppen met verzorgen van Jazz (mijn verzorgpony). Maar nu is dus het probleem; ik heb best wel slechte cijfers gehaald op school en volgende week krijg ik m'n rapport, en ik weet al zeker dat het een slecht rapport is. WAT MOET IK NOU DOEN?????
Ik wil dus echt niet stoppen met Jazz te verzorgen!!! 
?

) , even zonder gekkigheid je moet gewoon keihard knokken hier op school zijn mensen die nu 7 onvoldoendes staan en die kunnen gewoon door de laaste weken te knokken alles op halen dat is ongeloofelijk maar als je slim bent ga je nu knokken en niet op het laaste moment wachten, ik ken ook iemand die begon met 7 het tweede raport nog 5 en nu staat ze er 3 die moest gewoon de draai vinden, zoek goed uit wat het probleem is en leg het ook zeker voor aan je ouders en hoe je het gaat oplossen zit het in tijd dan zul je inderdaad minder tijd in je verzorgpony moeten stoppen is het niks doen dan moet je wat gaan doen ook in die tijd dat je zogenaamd geen huiswerk hebt (herhalen is de moeder van de wetenschap). Of toch een nivo lager gaan.