Ik dacht, ik ga zo lekker naar de paarden, word ik gebeld door een vriendin, dat Nicky en Casper vannacht gestolen zijn. Ik begin metéén te huilen, zonder dat ik weet wat er gebeurt is. Maar mijn vriendin was nog niet klaar, ze zijn ook weer terug gebracht. Het verhaal:
Om half 5 werd de vader van de eigenaresse (die op het huis en de dieren past, want ze zijn op vakantie) wakker, omdat er aangebeld werd. Stond er een vrouw voor de deur, van iets van 10 boerderijen verderop. Nicky stond zwetend en trillend naast haar, met uitgescheurde mondhoeken en zweepslagen op haar kont. Die man die liep meteen naar de stal. Floris was ook weg. Floris hebben we uiteindelijk gevonden in de moestuin. Blijktbaar hebben ze geprobeert om hem ook te pakken, maar Floris is heel gemeen in de stal. We denken dat een meisje / meisjes wilde rijden, of gewoon echt mee wilde nemen.. Nicky ís al heel vervelend buiten, maar met een vreemde helemaal lijkt me. de 'dieven' hebben dus staan trekken en slaan, blijkt uit het lichaam van Nicky. En als je nicky echt boos wilt maken, moet je haar vooral slaan. Dan gaat ze toch trappen. Ruiter is gevlucht, eraf gevallen, heeft nicky en casper ergens gedumpt, ik heb geen idee. Maar ze stonden te grazen 10 boerderijen ongeveer verderop. Die vrouw herkende ze. ze zijn gelukkig weer terug.
We weten natuurlijk niet precies wat er gebeurt is, maar geschrokken ben ik wel zeg !!
Laatst bijgewerkt door Fieke_ op 13-08-07 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat wel, maar je kan wel gewoon aangifte doen. Ik zou het wel doen! Je kan ook gewoon op het politiebureau vragen of het kan, maar ik weet wel zeker dat het kan. Het is strafbaar.. En dat ze terug zijn mag dan zo zijn, maar als ze niet ''wild'' waren geweest, waren ze wél weg geweest..
Wat zal jij geschrokken zijn! Zoiets doe je toch niet? Dat je Penny bent, ala, dat is iedereen geweest, en sommige ( zoals ik soms ) zitten er nog midden in.. maar een paard Stelen?? Arm paardje! Hoop dat ze de daders vinden!
so hee das ff schrikken zeg! wat een verhaal.. egt zielig hoe mensen gewoon maar andermas paarden meenemen.. en ook zielig voor jou paardjes wat er is gebeurd.. sterkte