Val vn me pony..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Val vn me pony..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:24

Vandaag reed ik les.. Tijdens het galopperen, valt zo'n kind met dr pony mijn pony aan. Mijn pony schiet dr loeihard vandoor en draait vervolgens vlak voor het hek om. Toen viel die pony nóg een keer aan, en lag ik drnaast.. Bloos Heb nu alleen heel erg last van mn stuitje,, Kan amper lopen Huilen
Kind had dr pony toch gewoon 'n tík kunnen geven Verdrietig Dan zit je die bok ook nog wel uit. Dromen Maarja, Sommige kindjes kunnen dus gewoon niet rijden Clown

xAstrid

Re: Val vn me pony..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:33

Je kan moeilijk dat "kindje" de schuld geven, ze kan waarschijnlijk haar pony nog niet goed aan.
Naja, Sterkte verder!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:16

Eens met AstridxLaura. Misschien is dat meisje niet consequent genoeg of heeft ze simpelweg niet genoeg ervaring om die pony aan te pakken. Wel rot dat je er af bent gevallen. Hopelijk is het niets ernstigs. Sterkte! Ach gut

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:20

Ten eerste niet iedereen kan rijden goed genoeg. Vind niet dat je dat kind de schuld kan geven mischien durfde ze wel geen tik te geven of kon ze euhm niet aan..
Nouja, je heb niks ernstig maarja wel rot voor je sterkte.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:21

Nagelbijten / Gniffelen om misschien kan jij niet zo goed rijden aangezien je gevallen bent Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen

*mopje

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:25

jammer dat je eraf bent gevallen omdat een ander haar pony niet aankon. Nouja, sterkte en de pijn verdwijnt wel weer Knipoog

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 21:50

Soet schreef:
Nagelbijten / Gniffelen om misschien kan jij niet zo goed rijden aangezien je gevallen bent Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen

Als jij had gezien hoe mijn pony deed Clown
En; Ik vind het dan slecht van de manege dat ze kinderen op pony's laten rijden die ze niet aankunnen. (Bij ons mogen ze zelf pony's uitkiezen, dus eigenlijk valt dat niet tegen te houden Gestoord)
Maargoed, ik hoop dat ik morgen weer een béétje redelijk kan rijden.. Aangezien het op me kónt zit, en je daarop zit.. Bloos Maar dankjulliewel Vork

x_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:23

irritand he zulke kinders:P

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:24

Tja, als jij het niet eens bent met de reglementen van de manege moet je misschien een ander adres zoeken. Lachen

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:27

Ach ja.. beetje makkelijk iemand anders de schuld geven. Waarom "viel" de andere pony jouw pony aan.. ? Hoe deed de andere pony?
En niet iedereen kan even goed rijden als een grand prix ruiter (terwijl die er zelfs ook nog wel eens afvallen) Maar moet ze dan maar op de makkelijkste pony van de manege gaan? Hier kan ze toch ook weer van leren!!

Sabine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:36

Ten eerste: Geen msn taal e.d. Knipoog

Ten tweede: Ik vind het erg onredelijk dat je haar de schuld geeft, je doet nu net alsof jij alles perfect doet. De ene pony is nou eenmaal moeilijker dan de andere.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:03

Amburtjoz schreef:
Soet schreef:

Als jij had gezien hoe mijn pony deed Clown
En; Ik vind het dan slecht van de manege dat ze kinderen op pony's laten rijden die ze niet aankunnen. (Bij ons mogen ze zelf pony's uitkiezen, dus eigenlijk valt dat niet tegen te houden Gestoord)
Maargoed, ik hoop dat ik morgen weer een béétje redelijk kan rijden.. Aangezien het op me kónt zit, en je daarop zit.. Bloos Maar dankjulliewel Vork

Daar leren ze juist van te rijden! Door op moeilijke pony`s worden gezet en makkelijke.
Ik vind nog steeds niet dat je haar de schuld kan geven zo leert iedereen ervan.
Vallen hoort er nou eenmaal bij.

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:10

Ze zal het vast niet expres gedaan hebben! Je kan zo'n meisje niet de schuld ervan geven, soms lopen die dingen zo en als je werkt met pony's en paarden heb je gewoon meer risico om te vallen dan met een andere sport! Igg nog beterschap

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:13

Sterkte! maar ik denk dat ze het niet expres gedaan heeft, of misschien was haar pony wel niet meer te houden. Ik weet het niet, igg succes!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:17

Amburtjoz schreef:
Maarja, Sommige kindjes kunnen dus gewoon niet rijden Clown

mag ik vragen hoe goed jij rijd dan

ik vind het nogal raar dat je dat zegt
het is banketstaaf dat je eraf valt door
maar als zij zo slecht is waarom val jij er dan ook af

vind het nogal raar dat je een ander de schuld geeft

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:25

Of ze nu wel of niet goed reed "dat kind" (klinkt zo minderwaardig), leuk is het niet. Iedereen rijd op zijn eigen niveau en dat de een verder is dan de ander maakt niets uit, iedereen moet ergens beginnen. Vallen hoort erbij, en ongelukken gebeuren, dat heet paardensport. Maar als het paard al eerder had aangevallen, had je erop kunnen rekenen dat dat misschien een tweede keer had kunnen gebeuren en je daarop kunnen voorbereiden, dan was jij niet gevallen. Sterkte met je stuitje.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:26

Ben het qua commentaar met Harvumi eens. Sterkte verder!

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:32

Bij mij rijdt ook een meisje in de les en haar pony valt helaas ook andere aan. Die van mij is ook bang van die pony en racet elke keer in volle galop er vandoor als ik te dicht in de buurt kom.
Ook al pakt ze de pony elke keer aan de pony blijft het doen. Zo gemakkelijk is het nou eenmaal niet.
Met meerdere mensen moet je zelf ook goed opletten en rekening houden. Kan je moeilijk haar de schuld geven misschien rij jij wel te dicht langs die andere pony (sommige paarden vinden het nou eenmaal niet fijn als je er te dicht langrijdt)

We vervelend dat je gevallen bent en hoop dat het de volgende keer niet zo'n vervelende les voor je wordt!

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:36

Maar meid toch, was woensdag ook van mijn verzorgpaard gevallen, ik geraakte er zelfs niet terug op, ik kreeg mijn been niet meer omhoog. Nu zijn we 3dagen verder en doet alleen mijn schouder nog een beetje pijn.. Komt wel in orde!
Verder ga ik wel akkoord met Harvumi

_nerinalove_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:10

dat is inderdaad vervelend. heb ik ook een keer gehad Haha! dat was ook niet egt leuk ! !!!!! Extreme duivel

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 16:26

euh, je zegt net dat je op les zit, waarom zit je op les? Juist, om het te leren. Dit 'kindje' leert het dus ook, geen wonder dat dit soort dingen gebeuren. Als je zelf een beetje nadenkt weet je prima dat paarden helemaal niet in elk opzicht te sturen zijn, maar dat het gewoon dieren zijn die ook instiktief handelen!

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:17

Sorry hoor misschien rijd jij wel op een pony van 18 en zij op 1 van 6 daar zit behoorlijk verschil

( dit is maar een voorbeeld)

Flins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:32

Ik heb het topic niet doorgelezen maar vind dit echt nergens op slaan eerlijk gezegd Bloos
Zeggen dat zo'n kind niet kan rijden.. Jij hebt lef Knipoog

Vervelend dat het gebeurd, maar het is en blijft gewoon paardrijden.. Knipoog

Je kan altijd nog op hockey o.i.d gaan, de stick valt je waarschijnlijk niet aan Nagelbijten / Gniffelen

Marcc_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 09:05

Je start dit topic op om te zeggen dat dat meisje niet kan rijden, en ons van je 'vreselijke' val te vertellen? Oke, dat van die val is rot. Maar omdan gelijk te zeggen dat dat meisje niet kan rijden!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 09:17

Ik weet niet hoeveel ervaring 'dat kind' heeft en wat jij hebt, maar je zit op les om te leren! Jou niveau ligt misschien wat hoger dan de hare, maar dat betekend niet dat zij niet kan rijden! Jij hebt ook op dat niveau gereden ! Tuurlijk is het vervelend om van je paard te vallen en je te bezeren, maar je kan gewoon weg niet 'dat kind' de schuld gaan geven.
Paarden zijn en blijven altijd levende dieren die toch wel een eigen wil hebben.
Dit is hoe ik erover denk ...
Sterkte verder