niet rijden maar iets aan de hand
alvast bedankt
groetjes danielle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nienke_92 schreef:Ik volg dit topic even. Vind het ook wel leuk om met mijn verzorhaffie iets aan de hand te gaan doen. Maar heb echt geen idee WAT. Heb 1 keer VD gedaan, maar dat vond ie niet zo heel errug leuk, volgens mij!
nienke_92 schreef:Dan ben ik wel benieuwd wat jij met je paardje gedaan hebt! Wat heb jij gedaan met VD? Ik heb het wel in de bak gedaan. En als mijn verzorghaffie de bak al ziet, wordt hij depri! Misschien lag het daaraan!?
nienke_92 schreef:Dan ben ik wel benieuwd wat jij met je paardje gedaan hebt! Wat heb jij gedaan met VD? Ik heb het wel in de bak gedaan. En als mijn verzorghaffie de bak al ziet, wordt hij depri! Misschien lag het daaraan!?
Wat doe je zoal in de bak? En wat deet je toen voor VD? Want het kan ook zijn dat je gewoon met iets wat te moeilijk was begon
. Als je hem er afentoe in opjaagd of lekker laat rollen los zet met een andere pony of iets dergelijks is het al gauw ook een plek waar hij 'lol' belleeft
Als hij daar zijn dagelijkse rondjes moet lopen is het natuurlijk logisch dat hij het niet altijd even leuk vind in de bak, je hebt soms pony's die niet zo van 'hard' werken houden 
nienke_92 schreef:Vet knap! Hoe lang ben je daar al mee bezig en hoe bereik je dat in vredesnaam? Mijn haffie is liever lui dan moe! En hoe kun je het in de bak leuk maken dan? Ben wel benieuwd!
Anoniem schreef:nienke_92 schreef:Vet knap! Hoe lang ben je daar al mee bezig en hoe bereik je dat in vredesnaam? Mijn haffie is liever lui dan moe! En hoe kun je het in de bak leuk maken dan? Ben wel benieuwd!
uhmm op http://www.pink-horizon.nl staat heel duidelijk hoe je het aan kna leren en wat doe je normaal in de bak (rijden of niet ???) mischienj kun je hem soms na het rijden los laten om te rollen en na het VD dan ook even los laten (staat je pony op stal of 24/7 wei)

. Ben je hier ook mee bezig? 
. Ben je hier ook mee bezig?[/quote]nienke_92 schreef:Super. Echt bedankt. Ik heb er echt 0,0% verstand van! Dus ik hier kan ik echt heel erg veel mee!
Normaal rijd ik alleen maar in de bak. Verder doe ik eigenlijk niks anders in de bak dan dat! En Rinse staat 24/7 buiten in de wei. Ik ga het iig proberen! Maar misschien wordt het wel helemaal niets! Maar iig bedankt!
En zet hem afentoe gewoon los in de bak
succes! 
DarkDreamer schreef:volgen in stap en draf
Volgen als je achteruit loopt *pony ook achterruit laten lopen
Halt houden en wachten op bepaalt punt dan weer roepen en bij je laten komen. Etc.
Allemaal van die kleine dingetjes die best leuk zijn. VD is ook leuk