Wat vinden jullie nou mooie wedstrijdnamen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Wat vinden jullie nou mooie wedstrijdnamen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 22:58

Hoi,

Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie nou mooie wedstrijdnamen vinden. Vork
Ik las de laaste tijd erg veel topic's over wedstrijdnamen etc, en wou daarom dit topic maar starten, en we zien wel waar het op uit loopt, op een discussie.. of een centraal topic in aanleiding van vinden jullie dit een mooie wedstrijdnaam voor me pony/paard? Schijnheilig

Groetjes

Frantic

Re: Wat vinden jullie nou mooie wedstrijdnamen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 06:16

nou, heel eerlijk gezegd, het lijkt me meer wat voor jong riders talk... maar goed, ik vind al die vragen over kür op muziek gezocht voor me B ponyproef.... etc. ook niks.

maar mooie namen, je eigen naam blijft het mooist. Dat is namelijk jouw paard en dat is het mooiste gevoel wat er is!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 06:47

-> PP

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:07

Paard van mijn vriendin heet saterday, Als ik haar was zou ik er met wedstrijden saterday night fever van maken, echt heel vet.
Mijn paard heet Randeux dat vind ik ook een chique naam Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:47

Mijn paard heet Faram, op wedstrijden zou ik hem Luminosité Bleu noemen (Frans voor Blauwe Helderheid, hij heeft nl een maanoog), klinkt duur (wees eerlijk, dat willen we toch op concours), en het heeft een mooie betekenis. L.B. staat ook op zijn deken.

mymyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:56

Mijn paard normaal Daphne, maar haar wedstrijd naam is haar hele naam zegmaar De Goede Ree's Daphne. Dat is haar stamboek naam. Dit was al zo toen we haar kochten.

joss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:27

Waarom zou je je paard speciaal voor de wedstrijden een andere naam geven ? snap ik echt niet ..
Ik vind zo wie zo al die dure namen niks , het moet ook nog eens bij je paard passen . Een keer een proefje gezien , het paard heette Dancer . Nog nooit zo,n futloos paard een proefje zien rijden . mischien voor dat paard toch maar beter een andere wedsrtijdnaam.

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:30

@ joss...daarom zou ik eerst ook heel goed nadenken of de naam nu wel echt bij mijn paard paste Tong uitsteken

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:03

Mijn pony heeft als wedstrijdnaam gewoon dr eigen naam.
Ik vind het een mooie naam en om dr nou voor alleen op concours een andere naam te geven vind ik niks

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:20

Tja ik heb er ook geen andere naam van gemaakt hoor, ik denk laat maar lekker zo...hij had overigens al 2 namen, want bij de vorige stal was het Primeur en op papier Elmond en ik noem hem de ene keer zus en de andere keer zo...maar nu ga ik dus niet nog een naam erbij verzinnen Tong uitsteken

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:36

Ushi heet op wedstrijd Angel's Ushi, omdat al mijn opa's paarden ook met Angel's heten, ivm onze achternaam!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:31

Mijn oudere merrie heette op wedstrijd: Irresistible Lady,en het leuke was dat er ook altijd mensen op afkwamen die vroegen of ze te koop was enzo.Ze was/is gewoon echt onweerstaanbaar haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:37

mijn vorrige paard hete gewoon zijn eigen naam.. namelijk:
Geert !!!!
jaja, het was een oude friese ruin en zodra ik die naam ergens zei kreeg ik bijna altijd als reactie: ''is een fries zeker?''

dus lekker zo gelaten! Knipoog

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:07

Ik was een keer op wedstrijd, en er deed iemand mee met een pony die heette Daddy's Money, dat vond ik echt zo grappig Tong uitsteken

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:12

ik heb bij de mijne gewoon haar eigen naam gehouden..ze had al een leuke naam gewoon under cover..ja wat wil ik er nog bij doen..?? 007 Vork sorry flauwe humor Clown

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:31

joss schreef:
Waarom zou je je paard speciaal voor de wedstrijden een andere naam geven ? snap ik echt niet ..
Ik vind zo wie zo al die dure namen niks , het moet ook nog eens bij je paard passen . Een keer een proefje gezien , het paard heette Dancer . Nog nooit zo,n futloos paard een proefje zien rijden . mischien voor dat paard toch maar beter een andere wedsrtijdnaam.

het moet inderdaad wel bij je paard passen, dat vind ik ook! maar ik vind het stiekum ook wel leuk, zo'n lange, dure naam. maar die moet je wel waar maken.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 07:38

Waarom zou je je paard een andere naam geven voor wedstrijden?? Snap het nut daar niet echt van... Bloos
Kan me wel voorstellen dt je je paard een andere roepnaam geeft, maar alleen voor wedstrijden??!!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 08:46

Ik gebruikte Macho zijn stamboeknaam gewoon op wedstrijd
Klinkt wel chique hoor,
Macho van de Onyx-hof, haha

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 09:46

Soms vind ik het wel mooi om een dure wedstrijdnaam te hebben, maar dan moet je die inderdaad waar maken!

Ik ken een paardje en die hete, Kwisnie. Die hebben ze op wedstrijden ook gewoon zo gelaten omdat je het vrijwel nooit hoort Haha! Maarja, me verzorgpaardje heet Kannet P, ik zit nog erg te twijfelen of ik het zo zou laten of toch iets anders. Ik weet eigenlijk wel zeker dat je het nooit hoort Vork

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:21

Ach, ik gebruik voor allebei de beestjes gewoon de stamboeknaam als wedstrijdnaam. Net zo makkelijk toch? Mijn vorige pony, Jambo, die heette op papier stranger. Omdat we dat geen mooie naam vonden noemden we hem thuis altijd al Jambo. Toen kreeg ie dus ook Jambo als wedstrijdnaam.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:47

Mijn pony heet Oscar& zo heet ie ook gewoon op wedstrijd. Ik ga em echt niet zijn stamboeknaam 'Tebay Sunnybank Oscar' geven hoor, net of we dan 'goed' lijken? Nagelbijten / Gniffelen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:44

Mijn pony heet Levi, maar op wedstrijd: Fylkir's Levi

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:12

Mijn pony heette Kishmira toen we haar kochten, daar hebben we gelijk Kissmyra van gemaakt. (ze kreeg een nieuw entingsboekje)
Op wedstrijd heette ze ook gewoon Kissmyra..
Mijn moeder wou er eigenlijk Kissy van maken op wedstrijden (vond ze leuk voor bij het springen: Hier is Lissy met Kissy Clown )

Mijn paard zijn roepnaam is King, maar zijn stamboeknaam is Superieur '99
Ik weet niet wat ik zijn wedstrijdnaam ga maken.. Eerst maar eens inschrijven Knipoog

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:12

Mijn merrie heet hier thuis Fee, wat k echt heel tof vindt..het past heel mooi bij dr! Maar op wedstrijden is het echt afschuwlijk: Fretruschels !! *(IK SCHAAM ME) dit ivm haar afkomst..ze is geboren @ stoeterij de elss.. en dus moet alles op Els eindigen Tong uitsteken xx

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:30

Mijn verzorgpaardje heet op wedstrijden Lester Franklin. Ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind ofzo, niet heel sjiek Knipoog Maarja, het is zijn stamboeknaam, dus daarom heb ik hem zo ingeschreven.
Franklin's Treasure had het bijna geworden (wat eigenlijk is ontstaan door een grapje van een meisje op stal), maar wilde toch zijn gewone naam houden.

Weet je wat ik zo'n mooie naam vind? Panache D'Amour. Bloos Dat staat zo ontzettend luxe! Als ik ooit een merrie krijg, word dat zeker weten haar wedstrijdnaam. Klinkt echt heel erg kak, maar zo mooi Haha!