Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
welshfreak schreef:Ik heb is gehoord dat een les bij Anky 300 euro was voor 'n uur. Ik weet niet of 't met een van haar paarden was of met die van jou. Ik vind met je eigen pony veel logischer. Maar ja
welshfreak schreef:Mail haar eens
welshfreak schreef:Ik heb is gehoord dat een les bij Anky 300 euro was voor 'n uur. Ik weet niet of 't met een van haar paarden was of met die van jou. Ik vind met je eigen pony veel logischer. Maar ja
sans6 schreef:welshfreak schreef:Ik heb is gehoord dat een les bij Anky 300 euro was voor 'n uur. Ik weet niet of 't met een van haar paarden was of met die van jou. Ik vind met je eigen pony veel logischer. Maar ja
voor 300 euro in nog geen 300 jaar!!!
LETS schreef:Ik betaal voor een grand prix amazone 50 euro per uur, maar zij is niet van de Anky/Coby kwaliteit zeg maar....ik denk dat je daar nog wel iets bij mag tellen...
Fleurtje100 schreef:Dacht dat Coby 100€ was en Marlies 75€..
A_N_O_U_K schreef:je kan op www.dressuurstalvanbaalen.nl informatie opvragen bij contact... dan zou je eens kunnen bellen...
DunDijk schreef:Ik verwacht dat je idd rond de 80 euro kwijt zal zijn
of van tommie visser ofzo of edward maakt niet uit
bOkkerS schreef:DunDijk schreef:Ik verwacht dat je idd rond de 80 euro kwijt zal zijn
owh oke.. maar is er hier niemand die het precies weetof van tommie visser ofzo of edward maakt niet uit

.
Ze komen echt niet naar jou
.