Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jallist schreef:Dit vermoedde ik al, maar nou vraag ik me af of je toch niet weer opnieuw bent begonnen met een nieuwe account, eentje is me namelijk alweer meteen opgevallen. Ik heb t je eerder verteld, het is echt beter nou eens de hele waarheid te vertellen, wie je bent, wat je doet en of je eigenlijk wel een eigen paard hebt, is dat niet zo, who cares? Het is echt niet zo dat mensen je aardiger of interessanter vinden met een eigen paard, of dat deze mensen beter zijn dan mensen die op manegepaarden rijden. Ik vind je een beetje typisch met alles wat je hebt gedaan, maar mij heb je de meest beledigende berichtjes gestuurd, en ik heb nog steeds geen hekel aan je, dus waarom zouden anderen dat wel hebben? En zelfs als sommigen je niet mogen, wat maakt jou dat dan uit?
Serieus, volg nou gewoon eens mijn adviezen op en dan is dit helemaal niet nodig.
Jallist schreef:Dat blijf ik ook zeggen, Leo_ke, maar dat weigert ze volgens mij tot zich door te laten dringen...
Leo_ke schreef:Jallist schreef:Dat blijf ik ook zeggen, Leo_ke, maar dat weigert ze volgens mij tot zich door te laten dringen...
Ik heb het door...
ergens zijn deze topics wel érg goed voor m'n buikspieren!