Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blaze08 schreef:Moderatoropmerking:bericht verwijderd omdat het niet voldoet aan de regels op Bokt.nl
Maartje1990 schreef:Azmay schreef:Houd er dan ook rekening mee dat een ezel een ezel als gezelschap nodig heeft een een paard een paard. 1 van elk werkt niet goed.
Wat ik me dan af vraag, wat voor gezelschap heb je dan bij een muildier of muilezel?
Maartje1990 schreef:Azmay schreef:Houd er dan ook rekening mee dat een ezel een ezel als gezelschap nodig heeft een een paard een paard. 1 van elk werkt niet goed.
Wat ik me dan af vraag, wat voor gezelschap heb je dan bij een muildier of muilezel?
isa06x schreef:Azmay schreef:Houd er dan ook rekening mee dat een ezel een ezel als gezelschap nodig heeft een een paard een paard. 1 van elk werkt niet goed.
Klopt dat weet ik. Ik heb nu 2 pony’s dus als ik een ezel neem, neem ik er 2. Een witte en een bruine zijn heel mooi
Azmay schreef:Houd er dan ook rekening mee dat een ezel een ezel als gezelschap nodig heeft een een paard een paard. 1 van elk werkt niet goed.