Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xyzutu2 schreef:De winkel is compleet betrouwbaar, hun kortingen zijn absoluut onbetrouwbaar.![]()
Als iets vandaag € 100 kost, dan gaat er over een week een kortingsactie overheen en is het 'Nu van € 140 voor nog maar € 99!!!'
Ik heb zelfs al eens meegemaakt dat de prijs met korting hoger was dan de prijs daarvoor zonder korting was, dus altijd even een paar andere webshops checken of ze op dat moment wel echt de goedkoopste zijn.
Mirjam1202 schreef:Meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad!
Wat betreft de korting: true
Richard_K schreef:De prijzen klopt niets van. Op andere websites vind je veel beter aanbiedingen. Ook zijn de levertijd vaak heel erg lang en houden ze je niet goed op de hoogte. Als je ze probeert te bellen zijn ze vaak slecht bereikbaar en krijg je een telefoniste die weinig verstand van zaken heeft. Voor ons nooit meer Agradi!!!
Cayenne schreef:Ik kan me anders nog een heel lang topic herinneren van bestellingen waarbij het mis ging.
Marinda93 schreef:Ik heb helaas een slechte ervaring. Ik had een happy mouth bitje besteld, kreeg ik beschadigd binnen! Scherpe randjes eraan. Hierover gemaild en kreeg een nieuwe opgestuurd, aardige mail gekregen. Hier wederom beschadigingen bij en een slecht buigende bitring. Weer over gemaild, moest hem dit keer terugsturen en ik heb aangegeven niet weer een nieuwe te willen.... ook geen excuses wat ik echt slecht vindt als je 2 keer een kapot bitje opstuurd. Je zou er maar mee rijden, heeft je paard straks beschadigingen in zijn mond!