agradi betrouwbaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_AnnelotD

agradi betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-18 16:18

weet iemand of agradi een betrouwbare website is? *\o/*

Vjestagirl

Re: agradi betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:19

Ja ontzettend betrouwbaar

Hobbyhorse

ja hoor :)

lfrwinterz

Ja hoor, gewoon betrouwbare site. Ik bestel er vaak rijkleding vanwege de vele korting die ze hebben :)

Zeepsop

Ja hoor. :) Ik heb er al meerdere keren dingen besteld.

SweetVanille

Ja, prima site

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-18 16:20

Renskewendel schreef:
Ja hoor, gewoon betrouwbare site. Ik bestel er vaak rijkleding vanwege de vele korting die ze hebben :)

oke super! bedankt iedereen voor de snelle reacties!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:23

Ja hoor prima site. Staar je alleen niet blind op de kortingen die ze standaard geven.
Soms is het ook echt goedkoper, maar ze hanteren regelmatig hogere standaard prijzen waardoor je soms nog steeds duurder is dan de advies verkoopprijzen

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:32

Zeker betrouwbaar maar de kortingen zijn vaak gekregen door de prijs eerst omhoog te gooien dus een beetje vergelijken is wel nodig als je de goedkoopste zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:57

De winkel is compleet betrouwbaar, hun kortingen zijn absoluut onbetrouwbaar. 8-)
Als iets vandaag € 100 kost, dan gaat er over een week een kortingsactie overheen en is het 'Nu van € 140 voor nog maar € 99!!!'
Ik heb zelfs al eens meegemaakt dat de prijs met korting hoger was dan de prijs daarvoor zonder korting was, dus altijd even een paar andere webshops checken of ze op dat moment wel echt de goedkoopste zijn. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:17

xyzutu2 schreef:
De winkel is compleet betrouwbaar, hun kortingen zijn absoluut onbetrouwbaar. 8-)
Als iets vandaag € 100 kost, dan gaat er over een week een kortingsactie overheen en is het 'Nu van € 140 voor nog maar € 99!!!'
Ik heb zelfs al eens meegemaakt dat de prijs met korting hoger was dan de prijs daarvoor zonder korting was, dus altijd even een paar andere webshops checken of ze op dat moment wel echt de goedkoopste zijn. :)

Haha dit!

Als ik daar een aanbieding zie kijk ik eerst op andere websites.

Richard_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 14:03

De prijzen klopt niets van. Op andere websites vind je veel beter aanbiedingen. Ook zijn de levertijd vaak heel erg lang en houden ze je niet goed op de hoogte. Als je ze probeert te bellen zijn ze vaak slecht bereikbaar en krijg je een telefoniste die weinig verstand van zaken heeft. Voor ons nooit meer Agradi!!!

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 14:06

Meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad!
Wat betreft de korting: true :')

zefiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:09

Mirjam1202 schreef:
Meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad!
Wat betreft de korting: true :')

Eens precies dit. Qua levering altijd keurig en goed te bereiken.
Ik heb wel eens een bestelling laten aanpassen omdat de paarse hooinetten op waren en de groene niet. Werd gelijk geholpen en was er toen supersnel.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:23

Ik bestel er ook regelmatig, maar daar gaat eerst wel even een concurrenten onderzoekje aan vooraf. Want hun korting is vaak geen korting maar normale adviesprijs.

Simoontje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:15

Super betrouwbaar!!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:16

Absoluut!

Altijd super gegaan..........
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 18-06-18 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:18

Betrouwbaar, duurt bij mij alleen wel altijd langer dan de aangegeven tijd voor het product is geleverd.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:21

Als het gaat om de prijzen inderdaad even eerst gaan vergelijken met andere die het ook verkopen.

Maar qua betaling en levering of wat dan ook, echt betrouwbaar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:22

Ik kan me anders nog een heel lang topic herinneren van bestellingen waarbij het mis ging.
Edit: is wel een topic van een aantal jaar geleden.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:24

Richard_K schreef:
De prijzen klopt niets van. Op andere websites vind je veel beter aanbiedingen. Ook zijn de levertijd vaak heel erg lang en houden ze je niet goed op de hoogte. Als je ze probeert te bellen zijn ze vaak slecht bereikbaar en krijg je een telefoniste die weinig verstand van zaken heeft. Voor ons nooit meer Agradi!!!

Ik heb wisselende ervaringen. Meestal gaat het goed, maar toen we twee lekke dekens hadden (bij de eerste keer dragen) deden ze me een partij moeilijk, niet te geloven. Uiteindelijk hebben we het via de dekenfabrikant (die garantie geeft op doorlekken op de naden) gespeeld en op die manier uiteindelijk ons geld terug kunnen krijgen. De hele saga heeft wel een maand of drie geduurd. Overigens was een van de dekens gekocht om te zorgen dat de pony die we nét uit de kliniek hadden meegenomen niet nat zou worden (i.v.m. flink verminderde weerstand).

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:24

Cayenne schreef:
Ik kan me anders nog een heel lang topic herinneren van bestellingen waarbij het mis ging.

Maar ze krijgen dan ook heel veel bestellingen binnen. Ik kan me herinneren dat ze in 2012 (en ik ga er vanuit dat ze gegroeid zijn) op een normale dag 300 bestellingen binnen kregen. Dus veruit het grootste deel gaat goed.

Liekespl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:26

Ik vond ze altijd erg betrouwbaar. Totdat ik vorig jaar een winterdeken bij hun heb gekocht. Mijn paard had hem een dag op, ging liggen en er zaten allemaal scheuren in. Na heel veel moeite te hebben gedaan, zijn we toch in contact met hun gekomen. Toen waren ze erg klantonvriendelijk... we hadden pech en het was zogenaamd onze eigen schuld. Na die tijd nooit meer een deken of dat soort spullen besteld bij Agradi. Supplementen kopen we daar wel. Daar ben ik erg tevreden over.

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:50

Ik heb helaas een slechte ervaring. Ik had een happy mouth bitje besteld, kreeg ik beschadigd binnen! Scherpe randjes eraan. Hierover gemaild en kreeg een nieuwe opgestuurd, aardige mail gekregen. Hier wederom beschadigingen bij en een slecht buigende bitring. Weer over gemaild, moest hem dit keer terugsturen en ik heb aangegeven niet weer een nieuwe te willen.... ook geen excuses wat ik echt slecht vindt als je 2 keer een kapot bitje opstuurd. Je zou er maar mee rijden, heeft je paard straks beschadigingen in zijn mond!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:56

Marinda93 schreef:
Ik heb helaas een slechte ervaring. Ik had een happy mouth bitje besteld, kreeg ik beschadigd binnen! Scherpe randjes eraan. Hierover gemaild en kreeg een nieuwe opgestuurd, aardige mail gekregen. Hier wederom beschadigingen bij en een slecht buigende bitring. Weer over gemaild, moest hem dit keer terugsturen en ik heb aangegeven niet weer een nieuwe te willen.... ook geen excuses wat ik echt slecht vindt als je 2 keer een kapot bitje opstuurd. Je zou er maar mee rijden, heeft je paard straks beschadigingen in zijn mond!

Maar de service is dan toch goed? Balen dat het bit slecht is, maar daar kunnen hun niet heel veel aan doen, dat ligt bij de fabrikant.

Hier ook altijd goed ervaringen met bestellen daar. Je kan alles ook netjes kosteloos terug sturen en krijgt vlot het geld terug op je rekening. Staar alleen niet te veel naar de kortingen inderdaad, die kloppen van geen kanten haha