Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beatje schreef:Het zijn juist die ogen aan de kant die je fouten zien en bij kunnen sturen.Nieuwe dingen uit proberen van youtube filmpjes zou ik niet doen.Blijf dan in wat je kan.Of zoals gezegd neem een bijbaantje en 1 x in de maand een goede les.
horsesxme schreef:beatje schreef:Het zijn juist die ogen aan de kant die je fouten zien en bij kunnen sturen.Nieuwe dingen uit proberen van youtube filmpjes zou ik niet doen.Blijf dan in wat je kan.Of zoals gezegd neem een bijbaantje en 1 x in de maand een goede les.
Helemaal niet om te zeuren of wat dan ook maar ik werk 12 uur in de week en heb er nog steeds geen geld voor.
Ouders willen niet betalen aan onderhoud van mij dus moet ik dat zelf betalen.
Daarbij heeft de eigenaar ook gezegd dat ze voorlopig liever geen instructrice wilt? Ze zei dat we het zelf prima kunnen uitvogelen alleen heeft ze vaak geen tijd om samen met mij te kunnen oefenen.
Tips? Adviezen?
Sunnda schreef:Niet zonder les en door enkel het kijken naar anderen nee.![]()
Maar je bent 17 toch? Woon je nog thuis, waar willen je ouders niet aan bijdragen? Kleding, eten?
horsesxme schreef:Sunnda schreef:Niet zonder les en door enkel het kijken naar anderen nee.![]()
Maar je bent 17 toch? Woon je nog thuis, waar willen je ouders niet aan bijdragen? Kleding, eten?
Ik woon bij mijn oma. Mijn moeder (vader nooit gekent) zegt geen geld te hebben voor kleren ov beltegoed sport etc etc.
(Ondertussen krijgt mijn zusje wel sportgeld en kleren maar daar gaat de topic niet over)
horsesxme schreef:Sunnda schreef:Niet zonder les en door enkel het kijken naar anderen nee.![]()
Ik woon bij mijn oma. Mijn moeder (vader nooit gekent) zegt geen geld te hebben voor kleren ov beltegoed sport etc etc.
(Ondertussen krijgt mijn zusje wel sportgeld en kleren maar daar gaat de topic niet over)