Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Musix007 schreef:Hey, ik heb een vraagje.
Ik wil misschien een shetlander kopen, ik zou die dan gewoon bij mij thuis zetten. Maar ik heb wel een hond maar heeft die shetlander dan nog gezelschap nodig, is het handiger om er dan 2 bij elkaar te zetten?
Nabster schreef:Musix007 schreef:Hey, ik heb een vraagje.
Ik wil misschien een shetlander kopen, ik zou die dan gewoon bij mij thuis zetten. Maar ik heb wel een hond maar heeft die shetlander dan nog gezelschap nodig, is het handiger om er dan 2 bij elkaar te zetten?
Heb je verstand van paarden? Ervaring met verzorging?
Musix007 schreef:Azmay schreef:Hoe groot is je tuin dan?
Paarden hoor je minimaal per 2 te houden, een nog groter probleem kan de hooiopslag en mestafvoer zijn als je ze thuis hebt staan.
Mijn tuin is ongeveer 80 vierkante meter.
leestmee schreef:Ach voer m groentesoep. Doe m een roze glitterdeken om en dan redt ie t vast wel in zijn uppie.
Wel een zwarte hengst he. Dat zijn echte einzelgangers.
O en vergeet de baksteen niet.
En als het regent zet je m in het fietsenschuurtje dan wordt die glitterdeken ook niet nat
Jolliegirl schreef:Hij kan prima in je tuin.
De vijver van de buren fungeert wel als drinkbak.
Gezien het dier wel dwars door de hortensia in de tuin van de buren geraakt.
Geen probleem, de buurkinderen eten de korstjes van hun brood meestal niet op. Dat kan wel dienen als krachtvoer.
De mest? Lekker laten liggen, prima voor de moestuin van de toekomstiger schoonmoeder. Zal ze waarderen.
Oja. Een deken is niet nodig. De bmw onder de carport van je vader kan wel wijken voor het dier. Deukje her en der is geen probleem. Is goed verzekerd neem ik aan?
Oja.. Heeft de shet al een naam?
April lijkt me leuk voor een merrie.
En Fool voor een hengst of ruin.