Ik heb jullie hulp nodig!
Vanaf dat ik klein ven wil ik al een eigen paard. We zijden altijd als we een wei tegen komen mag je een paard. Dat is nooit gebeurt. Tot gisteren. We zagen op marktplaats een wei bij ons in de buurt maar ik ga dit jaar naar de middelbateschool. En hebben pap en mam zo van ja je hebt je huiswerk en je moet gaan als het regent Enzo en dat weer ik en dat heb ik er voor over. Maar hebben jullie tips?
Het is immers ook een hele grote overgang.
Overhalen is niet netjes, en zeuren zal zeker niet in je voordeel werken. Maar laten zien dat jij heel goed je verantwoordelijkheid kan nemen en tijd over hebt naast je huiswerk, kan je wel helpen.
Dus een eigen paard is heel duur en het is niet voor iedereen weggelegd om er eentje te hebben. Mijn ouders konden er ook geen betalen, dus ik heb gelest bij een manege tot ik een verzorgpony vond. Inmiddels heb ik al jaren een bijrijdpaard en heb ik bijna genoeg geld gespaard om mijn bijrijdpaard te kunnen kopen. Dat eigen paard komt er echt wel als je het graag wilt, maak je daar geen zorgen om, maar ik denk niet dat het nu al het goede moment voor je is.
als ik een paard krijg komt hij in een wei met nog 2 andere paarden