Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
A3a1 schreef:Is het een idee om eens te vragen of ze andersoortige lessen kunnen geven, bv steeds 10 lessen wat anders.
Of bv clinics gaan volgens, NH, academische rijkunst, centered riding, western rijden.
Ik ben zelf erg blij dat ik academische rijkunst hiernaast doe.
Een kennisje van me least een verzorgpaardje wat geschoold is in de academische rijkunst, en een andere een paardje wat NH geschoold is.

Bananas schreef:A3a1 schreef:Is het een idee om eens te vragen of ze andersoortige lessen kunnen geven, bv steeds 10 lessen wat anders.
Of bv clinics gaan volgens, NH, academische rijkunst, centered riding, western rijden.
Ik ben zelf erg blij dat ik academische rijkunst hiernaast doe.
Een kennisje van me least een verzorgpaardje wat geschoold is in de academische rijkunst, en een andere een paardje wat NH geschoold is.
Dat is geen optie, het is een grote typische manege qua dressuur en wat ze doen, en op het moment dat je zelf iets anders voorstelt aan de instructrices, dan weten ze het toch weer op hun manier te draaien...

en zijn wat grotere afstanden ook mogelijk. Er is hier geen paardenfacebookgroep volgens mij, en ik ken in mijn buurt niemand net paarden. Maar ik zoek gewoon verder en hopelijk vind ik uiteindelijk iets wat bij me past