Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Joy_Renske schreef:Hey,
Ik ga samen met een vriendin op ruiterkamp van 16/07 tot 22/7. Ik ben vorig jaar ook geweest en kan niet wachten om terug te gaan.
Ik neem mijn eigen paard Joy mee. Pak jij een manege paard of neem je een eigen paard mee?
Misschien tot deze zomer!
Pascalle26 schreef:Hooi,
Ik ga (alleen) voor het eerst op ruiterkamp bij de Boschhoeve. Ik weet alleen nog niet welke week.
Ik vroeg me af hoe het zit met de paarden indelen? en mag je van paard wisselen als het niet klikt?
Op welke paarden hebben jullie vorig jaar gereden en hoe vonden jullie die?
Pascalle26 schreef:Hooi,
Ik ga (alleen) voor het eerst op ruiterkamp bij de Boschhoeve. Ik weet alleen nog niet welke week.
Ik vroeg me af hoe het zit met de paarden indelen? en mag je van paard wisselen als het niet klikt?
BaBritFre schreef:Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik ga dit jaar
Oh en vorige keer had ik Walter
Nevada en Yuri heb ik ook gehad! Met Cadans heb ik ook een lesje gereden maar dat klikte niet.
fleurvosje schreef:Hoii, ik ben van plan ook deze zomer voor de eerste keer te gaan. Wat wprdt er zoal gedaan? Eigen paard gaat mee, goede voorzieningen? Gezellige mensen?
Nellie2000 schreef:fleurvosje schreef:Hoii, ik ben van plan ook deze zomer voor de eerste keer te gaan. Wat wprdt er zoal gedaan? Eigen paard gaat mee, goede voorzieningen? Gezellige mensen?
Jaa ik ga al heel lang en het is echt super gezellig elk jaar, je maakt veel buitenritten in de prachtige omgeving, zitles, springles (1 keer) en op vrijdag een pannekoekenrit waarbij de een heen rijdt en de ander terug en dan ga je heen of terug met de huifkar. De begeleiding is ook super gezellig en ervaren, de meeste komen er ook al jaren. Als je een eigen paard meeneemt krijg je een mooie stal en voor de rest mag je eigenlijk alles zelf bepalen over jouw paard. Bij het ruiterkamp ga je ook op nachtrit en maak je een dagrit van ca 5/6 uur. En natuurlijk ga je als het weer het toe laat een of meerdere keren zwemmen met de paarden. Het eten is ook goed. En ze laten je behoorlijk vrij met de paarden zeker bij ruiterkamp. Nog vragen?
Joy_Renske schreef:Pascalle26 schreef:Hooi,
Hey,
Zoals JABC21 al zei geef je je voorkeuren door en zoeken ze het paard/pony dat het beste bij je past. Op zondag heb je een dressuurles om te kijken of het klikt als dit niet het geval is zoeken ze samen met jou een ander paard.
Ik had vorig jaar ook mijn eigen paard mee, maar voor de pannekoekenrit (op voorhand) zat ik op Salsa (e-pony) en tijdens de zitles op Murk (fries).
Ik ben vooral grote fan van Salsa een pittig paardje die een beetje ondeugend is (durft ook wel eens een bokje te geven). Ik hoop dat ik haar dit jaar opnieuw mag rijden met de pannekoekenrit
Zelf vond ik Murk heel erg hoog opgooien, dus dat was minder fijn.