ikzie eigenlijk een paard wat zich er heel erg uit drukt, met en zonder elastiek.
ligt je zadel goed? want als die niet goed ligt kan ze natuurlijk helemaal niet over de rug komen.
een zadelmaker erbij is nooit verkeerd!
en het lijkt alsof ze ook niet helemaallekker kan lopen dus misschien zit ze ergens vast.
een fysio kan dat verhelpen en vaak lopen ze dan alheeeelanders

als ik jou was zou ik het elastiek weer opruimen en de voorkant even laten voor wat het is.
eerst sterker maken van achteren.
dus heeeeel veel overgangen en dan echt proberen dat ze van achteren vertrekt en op het achterbeen terug komt ook heel veel tempo wisselingen helpen.
het rekken en strekken bij het losrijden is ook een heel groot punt.
probeer bij het losrijden op devolte lekker veelstelling te pakken en dan zorgen dat ze helemaal om je binnenbeen heen komtdus dat ze een halfrondje vormt met haar lichaam (dus niet alleen het hoofd naar binnen trekken)
daarna een stukje buitenstelling en weer naar binnen.
probeer been te geven op die volte en dan met je handen een ophouding en dan je hand ontspannen/openen naar beneden toe zodat je haar uitnodigt naar beneden te gaan.
veelrechtelijnen rijden op de binnen hoefslag, het hele paard recht maken.
kan je paard wijken? dit is ook eenhele goede oefening op losser te worden.
evt (als dat lukt wat schouderbinnenwaarts op de voltes) maar vooral echt die buiging vragen.
heel veelvoltes, overgangen en stellingen met het hele lichaam ik denk dat het daar al een heelstuk beter van word probeer je gewoon niet teveel te focussen op dat hoofd maar ga de achterkant rijden
success