Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
t is niet dat je op die leeftijd nou makkelijk even geld kan en mag verdienen met dat minimumloon

vuurneon schreef:50 euro voor een kind van 14 is natuurlijk wel een flink bedrag, moet je verrekte veel folders voor bezorgent is niet dat je op die leeftijd nou makkelijk even geld kan en mag verdienen met dat minimumloon
(Buiten dat ik ook niet zo gek zal zijn om geld te betalen voor een verzorgpony, maar dat terzijde)
Ts, ben je al op je fiets langs stallen etc gegaan? Je neus laten zien, is vaak effectiever dan een anonieme advertentie plaatsen
ejikas schreef:Ja ik zoek nu al een halfjaar naar een verzorg/bijrijdpony of paard en steeds als ik een potentiele zien moet ik 50,- p/m bij betalen of reageert de persoon van wie het paard is opeens niet meer, ik bedoel zeg dan gewoon even dat je al voorzien bent of dat je geen interesse in mij hebt maar laat niet opeens niks meer van je horen, dat is toch asociaal? Heb nu ook al meerdere malen zelf een advertentie geplaatst, maar op 1 of andere manier komen daar alleen maar pedo's op af dus daar ben ik ook gauw klaar mee... Ben het echt helemaal zat dat ik gewoon geen leuke verzorgpony kan vinden! Sorry dit voegt niet echt veel toe aan het forum maar moest het ff van me af schrijven
) ejikas schreef:vuurneon schreef:50 euro voor een kind van 14 is natuurlijk wel een flink bedrag, moet je verrekte veel folders voor bezorgent is niet dat je op die leeftijd nou makkelijk even geld kan en mag verdienen met dat minimumloon
(Buiten dat ik ook niet zo gek zal zijn om geld te betalen voor een verzorgpony, maar dat terzijde)
Ts, ben je al op je fiets langs stallen etc gegaan? Je neus laten zien, is vaak effectiever dan een anonieme advertentie plaatsen
Nee dat heb ik nog niet gedaan, ben daar denk ook eigenlijk een beetje te verlegen voor haha. Het is niet dat ik niet sociaal ben ofzo maar om nou echt op iemand af te stappen of ik zijn/haar paard mag verzorgen is toch wel moeilijk hahaha, maar het is wel een goed idee om gewoon vaker op de manege enzo te zijn!
Babootje schreef:Werecat schreef:Als 14 jarige is 50 euro een heleboel geld.
Ik snap het probleem, ik heb ook geen geluk met het zoeken van een bijrijdpaard. Alles is verder weg dan 15 kilometer
Als 14 jarige heb je ook nog ouders....
en de tip gewoon op mensen afstappen is ook een goeie, je zou bij mij al 1 punt voor hebben!
misschien werkt dat beter!
Dat wilde ik ook niet doen, in het verleden had ik paarden gereden die op dat moment M en Z liepen gratis, dus dat wilde ik niet doen. Gelukkig nu via via een leuk adresje gevonden met een pony die Z loopt, gratis. En ook nog mogelijkheid tot wedstrijden en springen