Wat zal ik doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kelseyc

Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-16 22:32

Hallo,

(Weet trouwens niet of dit topic hier goed staat)

Ik rij nu 4/5 jaar op de manege, en al aantallen jaren op verzorgponys.
Nu vind ik het nog steeds leuk op de manege, heb vaste pony waar ik wel steeds verder mee kom, leuke les veel afwisseling en leuke oefeningen. Nu heb ik de mogelijkheid om te helpen op een stal (bij iemand thuis gewoon voor zichzelf) stuk of 20 paarden met ook aantal veulens, ik mag daar stallen uitmesten binnen buiten zetten etc. en uiteindelijk ook rijden.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, ik kan het niet allebei blijven doen want als ik dit kies wil ik ook 1x per week les. Het is trouwens in mijn straat dus lekker dichtbij en ken de paarden al :Y)

-ik zou bij de manege willen blijven omdat die pony zo leuk is, maar ik mag alsnog daar komen op de manege en af en toe een les nemen als ik dat wel
-hier zou ik samen kunnen trainen en dingen verbeteren (met manegepony kan dit maar 1 keer per week)

Wat is jullie mening? *\o/*

Groetjes Kelsey

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Wat zal ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:37

ED --> YRT

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:43

Op privépaarden leer je meer, is mijn ervaring.
En als ik het zo lees, kun je bij dat privé adres ook een hoop leren qua omgang en verzorging.

Ik zou kiezen voor het 2e, als ik jou was.
Let er wel op dat je niet "de stalhulp' wordt, klusjes doen is leuk en prima maar daar moet natuurlijk wel iets leuks tegenover staan! :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:44

Zijn er op die stal ook leeftijdsgenootjes? Het voordeel van een manege is de gezelligheid.