Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xIirtJj schreef:Met oog op de winter en het een strenge winter zou kunnen worden, zou ik juist voor de stal gaan die het dichtstbij is. Hou er ook rekening mee dat je, als het goed gaat vriezen, in de meeste buitenbanen niet kan rijden.
Dan zou optie twee dus het meest in aanmerking komen. Aangezien dat tien minuten fietsen is en je daar, als extraatje, ook nog een een binnenbaan hebt.
kyramerelin schreef:xIirtJj schreef:Met oog op de winter en het een strenge winter zou kunnen worden, zou ik juist voor de stal gaan die het dichtstbij is. Hou er ook rekening mee dat je, als het goed gaat vriezen, in de meeste buitenbanen niet kan rijden.
Dan zou optie twee dus het meest in aanmerking komen. Aangezien dat tien minuten fietsen is en je daar, als extraatje, ook nog een een binnenbaan hebt.
Bedankt! En wat is handiger? Volpension, of half pension?
Rocamor schreef:waarom halfpension, volgens mij schreef je in het eerdere topic dat je nu al dacht dat je te weinig tijd zou hebben.
als je het kunt betalen, zorg dan voor volpension, zodat je niet eerst een half uur van je schaarste tijd staat stront te scheppen
Zoe_97 schreef:ik zou niet gewoon voor optie 2 geen omdat het makelijker is voor jou. Vraag eerst eens na hoeveel ze buiten komen. ik ben voorstander van 24/7 buiten, maar als je hem binnen hebt, zorg dat dat ie minstens 10 uur per dag buiten staat, dan staat ie nog 14 uur in een hokje in zijn uitwerpselen.
Hoe staat je paard nu qua weidegang?

Zoe_97 schreef:ik zou niet gewoon voor optie 2 geen omdat het makelijker is voor jou. Vraag eerst eens na hoeveel ze buiten komen. ik ben voorstander van 24/7 buiten, maar als je hem binnen hebt, zorg dat dat ie minstens 10 uur per dag buiten staat, dan staat ie nog 14 uur in een hokje in zijn uitwerpselen.
liekec schreef:Zoe_97 schreef:ik zou niet gewoon voor optie 2 geen omdat het makelijker is voor jou. Vraag eerst eens na hoeveel ze buiten komen. ik ben voorstander van 24/7 buiten, maar als je hem binnen hebt, zorg dat dat ie minstens 10 uur per dag buiten staat, dan staat ie nog 14 uur in een hokje in zijn uitwerpselen.
Tis me nu al vaker opgevallen maar misschien moet je je mening iets genuanceerder ventileren. Zou wat prettiger zijn voor de mensen die een andere mening hebben dan jij.