Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoe_97 schreef:je wist dit toen je er ging staan toch ookal? Ik vind als je er toen akkoord mee ging je nu niet moet zeuren.
Daarbij stap ik de regel wel, als je een aantal tot veel pensionklanten hebt die je dus betalen. en de helft daarvan heeft 2 bijrijders of meer, dan word het erg druk in de bak. Die bijrijders betalen mij als stal eigenaresse niets en mijn pensionklanten hebben hier nadeel van (veel te drukke bak) en zullen misschien vertrekken
Stapt toch maar 1 per keer op het paard en of je nou als eigenaar dan rijdt of iemand anders, dat is om het even. Zoe_97 schreef:je wist dit toen je er ging staan toch ookal? Ik vind als je er toen akkoord mee ging je nu niet moet zeuren.
Daarbij stap ik de regel wel, als je een aantal tot veel pensionklanten hebt die je dus betalen. en de helft daarvan heeft 2 bijrijders of meer, dan word het erg druk in de bak. Die bijrijders betalen mij als stal eigenaresse niets en mijn pensionklanten hebben hier nadeel van (veel te drukke bak) en zullen misschien vertrekken
Zoe_97 schreef:je wist dit toen je er ging staan toch ookal? Ik vind als je er toen akkoord mee ging je nu niet moet zeuren.
Zoe_97 schreef:Daarbij stap ik de regel wel, als je een aantal tot veel pensionklanten hebt die je dus betalen. en de helft daarvan heeft 2 bijrijders of meer, dan word het erg druk in de bak. Die bijrijders betalen mij als stal eigenaresse niets en mijn pensionklanten hebben hier nadeel van (veel te drukke bak) en zullen misschien vertrekken
vuurneon schreef:Zoe_97 schreef:je wist dit toen je er ging staan toch ookal? Ik vind als je er toen akkoord mee ging je nu niet moet zeuren.
Hoezo druk in de bakStapt toch maar 1 per keer op het paard en of je nou als eigenaar dan rijdt of iemand anders, dat is om het even.
Zoe_97 schreef:Dit gaat niet op; TS zou zelf ook elke dag kunnen gaan rijden en dan is het net zo druk.je wist dit toen je er ging staan toch ookal? Ik vind als je er toen akkoord mee ging je nu niet moet zeuren.
Zoe_97 schreef:Nja, als je zo gaat denken moet je álle bijrijders weigeren en alleen de eigenaresse zelf laten rijden.het maakt een verschil een eigenaar die max 5/6 keer in de week 1 keer per dag rijd (en meestal nog minder), of meerdere mensen die een paard rijden en 1 dus misschien in de voormiddag en opnieuw in de namiddag etc.
Ook wat als er wat van het materiaal van de pensioneigenaar verdwijnt of kapot gaat? Als pensionklant heb je hiervoor een contract, maar een vreemde heb je dan maar gezeur mee.