Vroeger al heel Wat jaartjes geleden was mijn eerste keer paardrijden in ppc en ik bond het HELEMAAL geweldig... vanaf toen wist ik dat paardjes echt helemaal mijn ding zijn
Net besloot ik het dus weer eens op te zoeken om Wat herrineringen op te doen... en echt, ik wist niet Wat ik zag!!!! Al die VEEL te grote kinder en op die shetjes! !! Eb het ergste: niemand zegt er Wat van!!! En mij hoef je echt niet te vertellen dat Shetlanders sterk zijn want ik weet genoeg over ze... en ja inderdaad... tuurlijk zijn ze sterk, maar dat will niet betekenen dat ze even veel kunnen dragen als een paard hoor!! Die is even normaal!!! Wie is het hier mee eens? Ik bind het echt een STOM park dat niks meer geeft om hun paardjes maar alleen om geld... :'(
heel veel paardjes die daar rondlopen hebben ook een vreselijk doorgezakte rug, en er lopen ook paardjes rond die zo klein zijn dat je er normaal gesproken niet eens op kan rijden!
ik vind het echt erg... ben blij om te horen dat ik niet de enige ben
Toch laten ze echt wel zien als ze het niet willen want die ponys trappen dan echt wel ( ja dit heb ik met eigen ogen zien gebeuren) maar er zijn ook best grote hoor zo als milan en maxime en natuurlijk Mijando
. Bij een manege is daar meer controle op, die willen de ruggen van hun paarden nog proberen zo heel mogelijk te houden en gaan niet expres te grote ruiters op hun paarden zetten.