Jouw lievelings pony/paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ItsAnniek

Jouw lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 20:39

Stel hier jouw lievelings pony of paard voor! Het maakt niet uit of het nou je eigen pony is, je verzorgpony of een manegepony. Vertel hier gewoon iets over de pony, bijv. wat hem of haar nou zo leuk maakt. *D

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:44

Nou dan begin ik wel!
Ik heb een hele leuke verzorgpony, genaamd Irana! Ik doe haar nu pas 5 maandjes maar ben al helemaal gek op haar! Ze is een hele leuke NRPS merrie van 15 jaartjes oud, verder is ze een echt draakje! Ze vind het heel leuk om als je niet oplet je een duwtje in de rug te geven en vind het heerlijk om lekker te rennen. verder is ze een hele goede dressuurpony en is ze echt heel braaf! <3

Afbeelding

Afbeelding

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 20:47

xLeonietje schreef:
Nou dan begin ik wel!
Ik heb een hele leuke verzorgpony, genaamd Irana! Ik doe haar nu pas 5 maandjes maar ben al helemaal gek op haar! Ze is een hele leuke NRPS merrie van 15 jaartjes oud, verder is ze een echt draakje! Ze vind het heel leuk om als je niet oplet je een duwtje in de rug te geven en vind het heerlijk om lekker te rennen. verder is ze een hele goede dressuurpony en is ze echt heel braaf! <3

[ [url=m/islTeP.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wL8dMO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk! Prachtige pony.

horsefriend9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:50

ik weet niet hoe je een foto plaats maar goed dan doe ik het niet :+

mijn lievelings poown is een fjordxhalflinger en echt een schatje :D <3 (maar ook een draak) ze heet joukje en is 5/6 jaar en loopt nu ong. 1/2 jaar mee met de lessen. ze is echt een foppony :+ alles wat ze ziet wilt ze natuurlijk eerst uittesten(uitproberen of je er op kunt staan,of het een lekker smaakje heeft enz. haha <3 maar ze kan ook super lief zijn :D maar soms wilt ze wel wat lui zijn(fjord :')
en heeft ze zulke mooie ogen :D <3 _/-\o_
Laatst bijgewerkt door horsefriend9 op 03-06-15 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 20:50

Dan moet ik zelf ook maar wat vertellen over mijn lievelingspony. Dat is een manegepony, een ruintje van 13 jaar oud. Zijn naam is Diesel en het ras is niet bekend. Diesel staat nog niet lang op de manege, maar toen ik hem voor het eerst zag was ik meteen in love. ;)
Toen mocht ik de week daarna op hem rijden, we gingen het hele uur een buitenrit maken en dat was echt geweldig. Nu heb ik al weer een paar keer vaker op Diesel gereden en ik hou zo veel van dat beestje. :)
Gek eigenlijk hoe je je zo snel aan zo'n pony kunt gaan hechten. :j

Suuskeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:55

.
Laatst bijgewerkt door Suuskeee op 02-02-22 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 20:56

horsefriend9 schreef:

mijn lievelings poown is een fjordxhalflinger en echt een schatje :D <3 (maar ook een draak) ze heet joukje en is 5/6 jaar en loopt nu ong. 1/2 jaar mee met de lessen. ze is echt een foppony :+ alles wat ze ziet wilt ze natuurlijk eerst uittesten(uitproberen of je er op kunt staan,of het een lekker smaakje heeft enz. haha <3 maar ze kan ook super lief zijn :D maar soms wilt ze wel wat lui zijn(fjord :')

Leuk verhaal! Een fjord x haflinger vind ik nog steeds één van de leukste combi's!

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 20:56

Suuskeee schreef:
Mijn lievelingspony op de manege is Maximus :)
Heel erg lief maar onder het rijden best druk, hij kan heel goed springen.
[ Afbeelding ]

Super leuke foto! :j

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:03

Mijn lievelingspaard is Calandra van de Doorsneeweg.
Ze is een drumhorse van 8 jaar oud, 1.73 hoog, dressuur ingereden en een echte trut.
Ze is heel lief hoor, maar ze is constant aan het uittesten. Wat ik zelf heel leuk vind want daar leer je veel van en leer je ook je eigen grenzen enzo.
Tevens is ze gek op knuffelen, maakt graag de rits van je jas voor je open en kijkt altijd in je capuchon of daar wat lekkers inzit :=

Afbeelding

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 21:11

_Milo schreef:
Mijn lievelingspaard is Calandra van de Doorsneeweg.
Ze is een drumhorse van 8 jaar oud, 1.73 hoog, dressuur ingereden en een echte trut.
Ze is heel lief hoor, maar ze is constant aan het uittesten. Wat ik zelf heel leuk vind want daar leer je veel van en leer je ook je eigen grenzen enzo.
Tevens is ze gek op knuffelen, maakt graag de rits van je jas voor je open en kijkt altijd in je capuchon of daar wat lekkers inzit :=

[ [url=m/J1WWbP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, leuk! Is Calandra van jou? :P

_Milo

Re: Jouw lievelings pony/paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 21:13

Ze is mijn verzorg/bijrijdpaard :)

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 21:15

_Milo schreef:
Ze is mijn verzorg/bijrijdpaard :)

Leuk!

horsefriend9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:02

ItsAnniek schreef:
horsefriend9 schreef:

Leuk verhaal! Een fjord x haflinger vind ik nog steeds één van de leukste combi's!

ja he :D die zijn (meestal) zo lekker eigenwijs :D hahaha :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:09

Nou dit is Coco Chanel, mijn lieve verzorgpony. Een welsh X Arabier van 22jaartjes Jong! Een enorme draak maar toch super lief voor beginners
Spoiler:
en dan vond ik mezelf een beginner, nu is ze niet altijd meer zo lief :+

Heb je meer vraagjes stel maar:-)

Afbeelding
Mijn mooierd

Afbeelding
Niet nieuwsgierig hoor.... zo heb ik nog miljoenen foto's

RSFotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 21:18

Dit is mijn ontzettend lieve maar o z'n draak! Grec T.A.
Een volbloed Arabier hengst!
Toen ik hem leerde kennen was hij 4 jaar oud en helemaal onbeleerd!
Ik heb hem zadelmak gemaakt wat heel goed ging! Hij is nu inmiddels verder geleerd! Hij kent veel dressuur oefeningen van hoge niveau's! springen kan hij ook erg goed en vind hij erg leuk!
Ook heb ik hem voetje op commando geleerd en daarmee zijn we nu bezig onder het zadel!

Afbeelding

Afbeelding

ItsAnniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 21:35

Wat een prachtige paardjes hebben jullie! Leuke verhalen ook! :j

LindeMadelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:35

Mijn lievelingspony is mijn verzorgpony Madelin!!!
Madelin is een lieve 18 jarige shetlander merrie met een smokry black/ zwartachtige vacht.
Madelin is best lui maar als ze ergens zin in heeft, gaat ze er ook echt voor!!
Ze kan een klein beetje vd en ze kan voor de kar.
Madelin staat alleen in de wei met een schuilstalletje en is niet zo dol op andere paarden...
Af en toe snuffelen vind ze erg gezellig, maar ze moeten niet te dichtbij komen..
Madelin houdt wel heel erg van mensen en katten :')
Ik ben echt dol op Madelin, en ze is mijn kleine grote vriendinnetje!!!
Laatst was ik met haar aan het wandelen en iemand zei: "Ik dacht is ze nou met een klein paard of met een grote hond aan het wandelen"
Madelin is ook net een hond!! Ze wordt graag uitgelaten en ze likt je graag!!
Kortom Madelin is geweldig!!!

LexieFlexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 20:25

Afbeelding

Mijn lieveling's pony heet Lex, hij staat op Manege Zandeind. Hij is een echte held op sokken en vind langzaam lopen en stilstaan maar niks. Het lieft begint hij met een rondje galop :j . Veder vind hij het niet fijn als hij mensen niet kan vertrouwen, dan word hij chagrijnig en gemeen, maar als hij weet dat je lief voor hem bent is hij dat ook voor jou <3 <3 <3 . Vroeger was ik best bang van hem, maar nu vind ik hem een schatje *\o/*

DJHORSE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:27

Dit is nou mijn verzorgpaardje Allino!!! Super mooie achtergrond en spring gefokt. (En hij is n arabier)

Afbeelding

Hij kan dus super goed springen en dressuur ook niet te vergeten! Het enige probleem met hem is dat hij enorm eigenwijs is haha :o
Het is en blijft een schatje en ik wil m nooit meer kwijt! Love youuuuu :D

Afbeelding

Eerst hadden we problemen met rijden, steigeren en bokken en niemand wou zowat op je rijden. En nu gaat het steeds beter saampjes nu we echte vriendjes worden.]

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:53

Er zijn maar twee pony's waar ik ooit echt een klik mee had :)

Folly was er 1 van, samen opgegroeid van 5/6 jaar tot en met 11 jaar, beide even oud. Kon er mee lezen en schrijven en vertrouwde ik 100% !

Afbeelding

Tweede even hier geen foto van, maar dat is een tinker ruin waar ik een klik mee had. Vorig jaar stond hij te koop en bod uitgebracht echter uit de verkoop gehaald. Verder nog niet echt een klik gehad met een paard of pony :).

Lola_lol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:21

Mijn leivelingspony komt van de manege. Ze heet Missy en het is een snelle en brave dressuurpony. I love Missy !!! *\o/*

Lola_lol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:48

LexieFlexie schreef:
[ [url=m/ReavHN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn lieveling's pony heet Lex, hij staat op Manege Zandeind. Hij is een echte held op sokken en vind langzaam lopen en stilstaan maar niks. Het lieft begint hij met een rondje galop :j . Veder vind hij het niet fijn als hij mensen niet kan vertrouwen, dan word hij chagrijnig en gemeen, maar als hij weet dat je lief voor hem bent is hij dat ook voor jou <3 <3 <3 . Vroeger was ik best bang van hem, maar nu vind ik hem een schatje *\o/*

Wat een cutie pony !!!

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:58

Mijn lievelingspony is Eslandia's Gerda. Als 6 jarige heb ik op haar leren rijden en m'n ouders hadden haar gekocht als jaarling. Inmiddels is ze alweer 18 jaar bij ons. Ik ben ook gek op haar kleur en aftekeningen.

Afbeelding

Afbeelding

maudspaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 17:04

Waauw wat een gave pony! Die bles :wow:

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 17:08

Mijn eigen paardje. Ik heb echt een klik met hem. Ik heb hem sinds januari dit jaar.

paspoortje:

Naam: Mr. Spock :')
Roepnaam: Harley
Ras: New forest waarvan 50% met zekerheid te zeggen is :P
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 2 jaar en 8 dagen
Hoogte: +- 1m35 à 1m36
Karakter: Heeft een goede wil, is erg lief en knuffelig. Leert ook ontzettend snel.

Afbeelding

Afbeelding

Met zijn beste maatje. Een haflinger van 21 jaar.
Afbeelding

En toen ik hem pas had:

Afbeelding