een grasbuik of drachtbuik?
ze werkt ongeveer 1uur per dag best intensief (vooral ernaast of vrij springen, hele stukken wandelen en een klein jongetje rijdt er regelmatig op) en ze staat met een graaskorf, maar toch blijft ze dik..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elodiexdidi schreef:gohya schreef:Een buik kan zeker erg dik blijven.Mijn merrie heeft ook een hele dikke buik. Heb haar 3 x laten opvoelen en 1 x gescant, omdat zij wel bij een hengst had gelopen een paar dagen.Maar ze was niet drachtig.
ja, maar
Hasjam_Poe schreef:Een jamaar discussie is zo zinloos; en niemand kan er iets zinnigs over zeggen vanachter de PC.
Bedenk éérst, of er überhaupt een hengst bij in de buurt is geweest. En laat haar vervolgens scannen, als je het écht wilt weten.
elodiexdidi schreef:Hasjam_Poe schreef:Een jamaar discussie is zo zinloos; en niemand kan er iets zinnigs over zeggen vanachter de PC.
Bedenk éérst, of er überhaupt een hengst bij in de buurt is geweest. En laat haar vervolgens scannen, als je het écht wilt weten.
Ze is NIET bij een hengst geweest, staat ook geen hengst op stal, een discussie heb ik sws geen zin in,
ik ga er gewoon vanuit dat ze NIET drachtig is, ten eerste heeft ze dit jaar niet bij een hengst gestaan en afgelopen jaar ook niet, 2 jaar geleden heeft ze wel een veulen gehad, daarnaast is het als ze dit jaar gedekt is, is de buik wel gelijk erg veel gegroeit, en als ze vorig jaar toch gedekt was moest het veulentje er wss al wel zijn, maar ik vroeg het hier even voor de zekerheid wat jullie er van dachten, ik weet namelijk bijna niks van drachtige merries af, ik ga gewoon 's ochtends en 's avonds trainen (naast de fiets, springen enz) en dan overdag dr graaskorf om, nu train ik dr alleen s'avonds maar nu moet ze toch echt gaan afvallen...
Kimbers schreef:Als ze nooit bij een hengst gestaan heeft dan is dit topic ook beetje onzinnig nietwaar? Kan je wel boos worden op de bokkers, want zo komt het over, maar het probleem ligt toch echt bij jou.
Je pony is dus gewoon te dik
elodiexdidi schreef:2 jaar geleden had ze ook niet bij een hengst gestaan (toch wel dus) en kreeg toch een veulen![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
![]()
maar waar haal je dat boos vandaan? als ik niet tegen kritiek kon had ik dit topic niet geopend hoor
Dus misschien was er wel een hengst ontsnapt oid. Maar zonder kán niet
elodiexdidi schreef:Kimbers schreef:Als ze nooit bij een hengst gestaan heeft dan is dit topic ook beetje onzinnig nietwaar? Kan je wel boos worden op de bokkers, want zo komt het over, maar het probleem ligt toch echt bij jou.
Je pony is dus gewoon te dik
2 jaar geleden had ze ook niet bij een hengst gestaan (toch wel dus) en kreeg toch een veulen![]()
![]()
maar waar haal je dat boos vandaan? als ik niet tegen kritiek kon had ik dit topic niet geopend hoor
Nessah schreef:elodiexdidi schreef:2 jaar geleden had ze ook niet bij een hengst gestaan (toch wel dus) en kreeg toch een veulen![]()
![]()
sorry TS, maar dat kan niet. Is geen wonder, je pony moet bij een hengst komen wil zij drachtig zijnDus misschien was er wel een hengst ontsnapt oid. Maar zonder kán niet