Zenuwachtig voor bijrijdpony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poek

Zenuwachtig voor bijrijdpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 21:54

Hoooi bokkers!

Ik heb een halve week geleden een advertentie gevonden van een bijrijdpaardje in de buurt. Ik heb een mailtje gestuurd en al vrij snel kreeg ik een reactie terug dat ik mocht komen kijken.
Morgen mag ik komen kijken en ik ben sinds gisteren al ontzettend nerveus. Ik kan niet even rustig zitten, laat staan slapen. Ik ben hartstikke bang dat ik morgen dichtklap en dat ik mezelf niet meer ben. En als ik dan de pony ga rijden dat die voely dat ik zo zenuwachtig ben en daar in een verkeerde manier op reageert. Ik weet dat ik niet nerveus hoef te zijn, maar ik ben gewoon heel erg perfectionistisch. Ik wil het gewoon te goed doen morgen. Waardoor ik bang ben dat ik faal..

Hebben jullie hier tips voor? Wat ik hier in deze korte tijd aan kan doen?

Bokt1234

Re: Zenuwachtig voor bijrijdpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:59

Gewoon jezelf proberen te blijven! Ik weet dat het heel moeilijk is , omdat je de mensen niet goed kent maar dat wend van zelf. Het is toch superleuk dat ze vragen of je langs komt om die pony bij te rijden? :) Succes!!

Togechick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:03

Zelf zeg ik in zo'n geval aan het begin van het gesprek gewoon dat ik zenuwachtig ben. Heb je je vast een beetje "ingedekt" en bij mij gaat het gevoel dat ook vrij snel over. Je moet je natuurlijk wel kwetsbaar durven opstellen, maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iemand niet vriendelijk reageerde!

jeromyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:06