Na een tijdje, alles was weer oké, ik wilde gaan opzadelen. Ze stond lief op me te wachten, ik leg haar gelpad, dekje en bontje op haar rug, en jawel, ze is weer afgeleid. Weer draaien en BAM, dan staat ze opeens op je teen. En er echt niet af gaan hoor! Nee joh, gewoon rustig blijven staan en om je heen koekeloeren, tijd zat!
Tijdens het rijden, alles ging prima, beetje druk en trekkerig, maar het ging opzich wel. Zijn we op de terugweg en rijden we over de dijk, willen er een auto en een fietser passeren. Geen probleem hoor, maar mijn vriendelijke vriendin dacht even leuk te doen en alvast over te steken, UH-UH nee dus, beetje ruzie, maar we zijn veilig de dag doorgekomen.
Toen we thuis aren, eten gegeven en in de wei gezet, maar dan kan je ook niet boos op haar zijn, hoe vervelend ze ook was, wan dan kijkt ze je zo lief aan en ahwww.

Toen na een tijdje nog even gek gedaan en zonder zadel en zonder halster op haar rug geklommen, beetje door de wei gestapt en geknuffeld. Toen haar hoefjes nog even laten doen en dat was onze dag

---
[ Ik zeg dit er maar even voor de zekerheid bij; we zijn andere weggebruikers niet tot last, we vormen geen gevaar, en deze pony is wel echt braaf buiten, anders zou ik nooooit met haar de weg op gaan. Dus niet dat jullie een verkeerde indruk krijgen hihi ]
.
?
Hij kan mooi voor mij uitkijken en voor mij aan de kant, ik doe dat echt niet voor hem hoor..