Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon hier nog geen topic over vinden, sorry als er wel al een topic over is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bentlage schreef:Wat moet je doen bij het inrijden?je paard alles leren terwijl jijerop zit.
Dan is je paard toch al wel gewend aan een zadel/hoofdstel/bit en kan toch al stap/draf/galop?ja als je hem har al zadelmak heb gemaakt wel!
waar moet je voor zorgen als je een paard inrijd?snap de vraag niet helemaal.
bentlage schreef:Wat moet je doen bij het inrijden? Dan is je paard toch al wel gewend aan een zadel/hoofdstel/bit en kan toch al stap/draf/galop? waar moet je voor zorgen als je een paard inrijd?

)

Nu zit er wel wat meer pit in, maar in de positieve zin
FD_horses schreef:Ik ben nu mijn haflinger aan het inrijden, maar hij heeft nog veel moeite met de galop, bokken die bij jullie ook ( best erg ) naar de galop toe? Ik heb al veel paarden ingereden, maar hij is toch wel iets erger dan de rest haha.
HoresesLover schreef:De onze ook! De eerste keer was hij erg braaf en kalm, alsof hij het al vaker had gedaan.Nu zit er wel wat meer pit in, maar in de positieve zin

x_Kimberlyxx schreef:FD_horses schreef:Ik ben nu mijn haflinger aan het inrijden, maar hij heeft nog veel moeite met de galop, bokken die bij jullie ook ( best erg ) naar de galop toe? Ik heb al veel paarden ingereden, maar hij is toch wel iets erger dan de rest haha.
Bij ons hebben we tot nu toe denk ik wel 2 soorten aan galopperen of ze rennen naar de galop toe of ze 'bokken' ernaar toe. Je bedoelt met bokken toch gewoon hoog ernaar toe springen (met bolle rug)?