Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RusselNuwell schreef:De inches is wat voor maat jij nodig hebt om in te passen, hoe lang het zadel is. Dat heeft dus niet zo heel veel te maken met jouw paard. Ik zou een zadelpasser laten komen, niet ieder zadel licht lekker op iedere paardenrug. En de rug is wel iets om heel zuinig op te zijn.
antje_vip schreef:RusselNuwell schreef:De inches is wat voor maat jij nodig hebt om in te passen, hoe lang het zadel is. Dat heeft dus niet zo heel veel te maken met jouw paard. Ik zou een zadelpasser laten komen, niet ieder zadel licht lekker op iedere paardenrug. En de rug is wel iets om heel zuinig op te zijn.
Nou hier wel heur, ik zit zelf het lekkerst in 17½ maar mijn pony bleek maar ruimte te hebben voor max. 16" dus daar verkijk je je op.
Zadelpassers en zadelmakers zijn duur zat, maar je kan echt beter in 1x alles goed doen dan dat je straks een verkeerd zadel hebt gekocht en je paard vast hebt gereden. Dan is er ook nog het probleem dat veel zadelmakers niet eens hun werk goed doen.
kleinvosje schreef:Mijn moedergevoelens steken weer de kop op, sorry alvast.
Wat doet een meisje van 10 jaar nog op internet om 23.20 uur???
TS, wacht tot je paard er is, en laat dan een zadelmaker komen. Wij kunnen nu van alles roepen, maar daar heb je niets aan nu.
kleinvosje schreef:Mijn moedergevoelens steken weer de kop op, sorry alvast.
Wat doet een meisje van 10 jaar nog op internet om 23.20 uur???
TS, wacht tot je paard er is, en laat dan een zadelmaker komen. Wij kunnen nu van alles roepen, maar daar heb je niets aan nu.