Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arc_En_Ciel schreef:santiana schreef:Ik doe altijd een halster touw door de mond, dan durven ze niet meer om hoog, mijne is ook 4 en het werkt prima
Ik zou dat zelf niet aandurven..
Alexandra_ schreef:Vind het zó jammer dat mensen gelijk zeggen 'Is er niet iets medisch' .. Niet elk paard heeft last van zn rug oid! heel veel zijn er gewoon stout!
Arc_En_Ciel schreef:Alexandra_ schreef:Vind het zó jammer dat mensen gelijk zeggen 'Is er niet iets medisch' .. Niet elk paard heeft last van zn rug oid! heel veel zijn er gewoon stout!
Waarom is dat jammer? Ik vind het zo jammer als iemand het advies krijgt om gelijk een ram te geven terwijl uiteindelijk aan het licht komt dat het paard wel medische problemen had..
Alexandra_ schreef:Vind het zó jammer dat mensen gelijk zeggen 'Is er niet iets medisch' .. Niet elk paard heeft last van zn rug oid! heel veel zijn er gewoon stout!
hoe meer informatie je hebt, des te beter er een beeld kan worden gevormd. 
Arc_En_Ciel schreef:Alexandra_ schreef:Vind het zó jammer dat mensen gelijk zeggen 'Is er niet iets medisch' .. Niet elk paard heeft last van zn rug oid! heel veel zijn er gewoon stout!
Waarom is dat jammer? Ik vind het zo jammer als iemand het advies krijgt om gelijk een ram te geven terwijl uiteindelijk aan het licht komt dat het paard wel medische problemen had..
amado7 schreef:Alexandra_ schreef:Vind het zó jammer dat mensen gelijk zeggen 'Is er niet iets medisch' .. Niet elk paard heeft last van zn rug oid! heel veel zijn er gewoon stout!
Vaak leiden dingen zoals steeds steigeren, bokken en weet ik veel wat, naar medische problemen. Heb er al genoeg in de buurt gehad waarvan dat zo is. Daarom zei ik dat
Arc_En_Ciel schreef:Alexandra_ schreef:Als je het verhaal goed leest, zie je gewoon dat het een 'stoute' reactie was.
Er is werkelijk waar geen topic waar we wel 10 heuse dierenartsen hebben!
Nee, dat begrijp ik. Maar je hoeft geen dierenarts te zijn om na te kunnen gaan of er niets mis is qua medisch