Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En over 2 jaar staat er vast wel weer een nieuwe Shetlander op.
joeluna schreef:Ik snap wel dat je hem meteen wil, maar 100 euro voor een shetlander vind ik best veel. Licht er trouwens ook aan wat hij allemaal kan, en wat wil je ermee doen? Mennen of alleen mee kroelen. Want voor 50 euro vindje op marktplaats ofzo ook leuke schattige shetlanders die ook nog eens kunnen mennen of waar kinderen op kunnen rijden. Ik zou persoonlijk wel gaan voor een ruin of merrie i.v.m pensionstallingen die er moeilijk over doen
capopjekop schreef:Als je vader wil dat je eerst de school haalt voordat je een shet mag dan zul je je daar bij neer moeten leggen. Je woont nog thuis en hebt je te houden aan de regels van je ouders. En aangezien zij het moeten betalen vrees ik dat er weinig op zit om te wachten en je best te doen voor school. Ondertussen flink sparen dat je straks een mooie spaarpot hebt voor als je een pony kunt kopen.
Waarom wil je graag een shet en geen grotere pony waar je ook op kunt rijden als ik vragen mag?
joeluna schreef:Ik snap wel dat je hem meteen wil, maar 100 euro voor een shetlander vind ik best veel. Licht er trouwens ook aan wat hij allemaal kan, en wat wil je ermee doen? Mennen of alleen mee kroelen. Want voor 50 euro vindje op marktplaats ofzo ook leuke schattige shetlanders die ook nog eens kunnen mennen of waar kinderen op kunnen rijden. Ik zou persoonlijk wel gaan voor een ruin of merrie i.v.m pensionstallingen die er moeilijk over doen
Veel?!? Ik denk toch dat de gemiddelde shet wel wat meer dan 100 euro kost ( nee geen 50.000 euro en ja je hebt ze goedkoop maar voor een leuke grote shet ben je toch snel 300 euro kwijt )

BoemPats schreef:joeluna schreef:Ik snap wel dat je hem meteen wil, maar 100 euro voor een shetlander vind ik best veel. Licht er trouwens ook aan wat hij allemaal kan, en wat wil je ermee doen? Mennen of alleen mee kroelen. Want voor 50 euro vindje op marktplaats ofzo ook leuke schattige shetlanders die ook nog eens kunnen mennen of waar kinderen op kunnen rijden. Ik zou persoonlijk wel gaan voor een ruin of merrie i.v.m pensionstallingen die er moeilijk over doen
Veel?!? Ik denk toch dat de gemiddelde shet wel wat meer dan 100 euro kost ( nee geen 50.000 euro en ja je hebt ze goedkoop maar voor een leuke grote shet ben je toch snel 300 euro kwijt )
![]()
Ik zou wel even wachten.. wat meet sparen en eerst maar de 1ste doorkomen want dat is zwaar als je net van de basisschool komt en amper huiswerk krijgt. Vooral bij VWO ( mocht je dat halen )
BoemPats schreef:joeluna schreef:Ik snap wel dat je hem meteen wil, maar 100 euro voor een shetlander vind ik best veel. Licht er trouwens ook aan wat hij allemaal kan, en wat wil je ermee doen? Mennen of alleen mee kroelen. Want voor 50 euro vindje op marktplaats ofzo ook leuke schattige shetlanders die ook nog eens kunnen mennen of waar kinderen op kunnen rijden. Ik zou persoonlijk wel gaan voor een ruin of merrie i.v.m pensionstallingen die er moeilijk over doen
![]()
Ik zou wel even wachten.. wat meer sparen en eerst maar de 1ste doorkomen want dat is zwaar als je net van de basisschool komt en amper huiswerk krijgt. Vooral bij VWO ( mocht je dat halen )
*Edit; spelfouten
ZeSteigert schreef:Het is natuurlijk niet heel erg slim om als je nog niet op de Middelbare school zit een pony te nemen, straks heb je echt véél meer huiswerk en je wilt je pony toch niet aandoen dat hij over een jaar alweer weg moet toch? Maar als je het dan toch echt wilt, overleg eens met de eigenaar of hij de pony niet voor je bezet wilt houden. Als je ook echt zeker bent dat je deze shet wilt. Want een hengst van 1 jaar, niet ideaal als eerste pony, en dan is 100 euro nog best wel veel. Ik zou het zeker niet doen en nog een paar jaar wachten, eens kijken hoe het gaat op het Atheneum.

SylCris schreef:ZeSteigert schreef:Het is natuurlijk niet heel erg slim om als je nog niet op de Middelbare school zit een pony te nemen, straks heb je echt véél meer huiswerk en je wilt je pony toch niet aandoen dat hij over een jaar alweer weg moet toch? Maar als je het dan toch echt wilt, overleg eens met de eigenaar of hij de pony niet voor je bezet wilt houden. Als je ook echt zeker bent dat je deze shet wilt. Want een hengst van 1 jaar, niet ideaal als eerste pony, en dan is 100 euro nog best wel veel. Ik zou het zeker niet doen en nog een paar jaar wachten, eens kijken hoe het gaat op het Atheneum.
Jj hebt gelijk maar k denk niet dat mijn ouders t goed vinden als k ga mailen zomaar...
![]()
Ik zou wel even wachten.. wat meer sparen en eerst maar de 1ste doorkomen want dat is zwaar als je net van de basisschool komt en amper huiswerk krijgt. Vooral bij VWO ( mocht je dat halen )
*Edit; spelfouten