ik ben al heel mijn leven een paardengek, en elk paardengek wil natuurlijk een eigen paard.
maarja,, soms heb je van die ouders die er wat anders over denken...
ik kan namelijk een paard gratis stallen bij mensen die ik ken.
en alsnog mag het niet van mijn ouders..
ze zeggen dat ze het wel kunnen betalen, maar ze willen de verantwoordelijkheden niet..
ze zijn bang dat de dierenarts kosten te hoog oplopen.
ik word soms ook HE-LE-MAAL GEK van mezelf, dat ik bijna nergens anders meer aan kan denken..
ik heb een heel schema gemaakt voor mijn ouders, waar is denkik z'n 3 maanden elke avond mee bezig ben geweest.
de heletijd info opzoeken, berekenen wat goedkoper is en noem maar op..
maar mijn moeder wou het schema nieteens zien..
maar even later kwam mijn vader mijn kamer binnen en begon het mij ( voor de zoveelste keer.. ) uit te leggen waarom ze het niet willen..
dus ik moest huilen.. gewoon omdat ik weet dat ik het aankan, en ik het zo graag wil!!
hij wou dus graag het schema zien die ik had gemaakt ( was even een momentje van hoop ;p )
en ik was heel serieus met tranen op mijn wangen, en hij begon gewoon te lachen..

maaaar hij had wel gezegt dat ik goed bezig was, en het goed was dat ik op deze manier aant het werk was gegaan.
hij wou dat ik een schema ging maken over hoe ik het ga combineren met school.
maar ik was hem voor want ook dat schema had ik al gemaakt..

nu wil hij dat ik me ga verdiepen ik het voer, dus hoeveel, hoe duur per maand en per week.
is dit een goed teken? heb ik nog een kans? of is dit gewoon onzin?
2 jaar geleden zeiden ze dat ik eerst moest bewijzen dat ik het er voor over heb.
dus ben ik verzorgpony's gaan zoeken.
daar ben ik echt met weer en wind naartoe gegaan, ook toen mijn moeder zei dat ik het niet moest doen.
toch ging ik, door de regen sneeuw en hagel ( had er zelfs blauwe plekken van, en bleek de eigenaar er niet te zijn, kon ik nog terug ook!! )
dit moest ik gewoon even van me af schrijven, miss tips voor mijn ouders??
reacties van " ophouden en ga lekker naar je verzorgpony's '' hoef ik niet want daar vraag ik niet om ;p
i won't give up

! 
Maja, dan ben ik wel voor alles verzekerd, tegen een risico van 20%. Kijk er worden tips gegeven 'maak een potje ipv de verzekering, zet wat opzij'. Maar wij hebben gemerkt na 2/3 jaar dat het gewoon niet zo werkt bij ons, dus vandaar de verzekering