Ik vind hier zoveel topics over, maar allemaal van een tijd geleden dus...:
Wat heb jij allemaal in je poetskist zitten? Ik:
Een zwarte harde borstel Een zwarte zachte borstel Roze hoevenkrabber Zwarte roskam Bruin met blauwe rijhandschoentjes. Spons
En ik ga vanmiddag naar een winkel dus misschien komt er dan elastiekjes bij en heel misschien een halster.
maybe2
Geplaatst: 28-12-12 12:24
haha je kunt beter vragen wat ik er niet in heb,ik heb zelfs twee poetskoffers
Weidemaatje
Geplaatst: 28-12-12 12:26
een paarse roskam een paarse harde borstel een paarse hoevenkrabber zwart\paarse en zwart\blauwe rijhandschoentjes spons paarden snoepjes pakje drinken
Laatst bijgewerkt door Weidemaatje op 28-12-12 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Roontje_
Geplaatst: 28-12-12 12:27
bij de mijne is de bodem is zelfs heel zacht van zand en stof.
xJorgx
Geplaatst: 28-12-12 15:01
ik heb er in zitten: - hoofdborsteltje - hoefborsteltje - elastiekjes - strikjes ( voor in de manen) - harde borstel - zachte borstel - 3 hoefenkrabbers - 3 manen kammetjes - invlechttape - borstel handschoen - glans borstel - glans handschoen - manen borstel - dikke ronde roskam - kleine roskam - paarden schaar - plastic massage borstel ( haha toch wel veel als je er even over nadenkt)
De "waskist". Verschillende sponzen en verschillende zepen en shampoo's. Heel veel verschillende voor witte benen en delen van het lichaam.
De "nood en wedstrijdkist": - Betadineschrub. - Plakverband. - Naald en draad voor knotten. - Gaasjes. - Zacht vulsel voor onder plakverband. - Praam. - Vaseline. - Thermometer. - En nog veel meer.
Ik heb er 2 een koffer die helemaal vol zit met van alles en nog wat! En een tasje voor me shet met zachte borstel, harde, ros kam, manenkam, hoevenkrabber en z'n blok.
Harde borstel Zachte borstel Rosborstel Manenborstel Hoofdborstel Hoevenkrabber Babyolie Equishine Sileconenspray Vliegenspray Betadineshampoo Elastiekjesbreed (zilver) Normale zwarte elastiekjes En nog veel meer...
120941
Geplaatst: 28-12-12 16:59
120941 schreef:
Harde borstel Zachte borstel Rosborstel Manenborstel Hoofdborstel Hoevenkrabber Babyolie Equishine Sileconenspray Vliegenspray Betadineshampoo Elastiekjesbreed (zilver) Normale zwarte elastiekjes Schaar Appel/wortelsnoepjes En nog veel meer...
Ellen_1990
Geplaatst: 28-12-12 17:02
Snoepjes Rosborstel Harde borstel zachte borstel grote harde borstel manen+staartborstel (oude haarborstel) hoofdborstel hoevenborstel hoevenkrabber schapenvachthandschoen elastiekjes schaar babydoekjes anti-klitgel anti-vlieggel poetsblok magic brush borstel massageborstel laurierzalf voor de hoeven betadinezalf nog een creme. even de naam vergeten!
Hoofdborstel Zachte borstel Elastiekjes Glans borstel 3 hoevenkrabbers Neptieten 2 paar sokken (voor in de neptieten)
En ja, achter die laatste drie zit een goede rede...
Ik ben toch wel benieuwd geworden naar de reden achter deze inhoud?
f_pepper
Geplaatst: 28-12-12 20:08
rosbostel, harde borstel, zachte borstel, manenkam, manenborstel, hoevenkrabber, sponsje voor de ogen, elastiekjes, een hoofdborsteltje, hoefvet en een schaar
Laatst bijgewerkt door f_pepper op 28-12-12 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Eunomia
Geplaatst: 28-12-12 20:09
Op dit moment niet zoveel. Maar borstels, elastiekjes, snoepjes en nog wat troep.