Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s6801881 schreef:Dat zijn bewetertjes die vooral foutieve informatie verspreiden. Pony's los laten lopen op de openbare weg is een typische pennystreek. Een pony op het balkon willen houden en groentesoep voeren helemaalOok het kortwieken van de manen is zo'n streek. Daarnaast komen ze afspraken niet na en brengen ze hordes vriendinnetjes mee naar hun verzorgpony. Ook vinden ze alles Sielug! Het zijn vaak jonge meisjes met een fors redderscomplex, denkende dat alléén zei een bepaalde pony kan rijden. Meestal is dat een wilde zwarte Arabisch Volbloed hengst. Het zijn meisjes die denken de wijsheid in pacht te hebben, terwijl ze meestal geen benul hebben van wat ze aan het doen zijn. Er wordt aan de lopende band gelogen, meestal zijn dat verhalen die de reddersfantasie in stand houden, verhalen die regelrecht in de penny kunnen. Vandaar ook de diagnostische term. Penny's hebben ook totaal geen inzicht in de gevolgen van hun handelen.
Het pennyvirus bestaat er in vele vormen en maten en in vele gradaties. Vaak zijn de mensen die eraan lijden in de leeftijd 8-16, maar je komt ze tegen die al in de 20 zijn. Gelukkig zijn niet alle jonge kinderen penny's, maar helaas de meeste wel. Voordeel is dat wijsheid met de jaren komt, en wijsheid het middel is om het virus te bestrijden. Een rake klap van die Arabisch Volbloed kan daar ook aan bij dragen
Het pennyvirus schijnt ook een hoge comorbiditeit met dyslexie te vertonen, althans, als we het pennymeisje op haar woord moeten geloven. Een pennymeisje op haar woord geloven is sowieso geen goede zet.
EDIT: typo x2
x_mayra schreef:Zo hier zijn goeie voorbeelden, een meisje uit mijn klas denkt echt dat ze heel wat is/kan.
Dat is ook zo'n penny meisje!
Vraagt ze over de stal waar ik rijd; ik ga daar een keer rijden hebben ze daar ook bokkende of steigerende paarden?
ik; nee, wand die zijn tenminste goed opgevoed. (dom antwoord, i know)
zij; wat jammer zeg, maar die bij MIJ zijn wel opgevoed. (ik dacht zozo bij JOU!?)
ik; waarom gaan ze er dan ALTIJD vandoor?
zij; dat doet iedereen zelf hoor, dan gaat je pony lekker hard! (is helemaal niet zo)
Vraagt ze het nog een keer of ze er bokkende of steigerende paarden hebben.
ik; neehee!
zij; dat is ook saai zech
Ik heb haar een keer zien rijden, slecht!!
Mijn zusje is trouwens ook penny! Uitleg doe ik maar kort van wegen dat. ^
Roze elastiekjes,denkt dat ze goed doet/zit,wil alles alleen doen(kan ze niet), ga zo maar door.
Respect als je dat allemaal hebt gelezen!
Trouwens kan iemand me op een topic van pokemon helpen?
Ik kan niets vinden.