Met open mond gestaan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Browniee

Met open mond gestaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 18:58

Hoi,

sorry als dit verkeerd staat!

Ik heb een verzorghaf waar ik zondag naartoe ging, ik was er de hele dag dus ging ik nog even met de shetlander (van dezelfde eigenaar als haf) buiten wandelen. Lekker grazen en zo stonden we een tijdje. Opeens hoorde ik veel gegil en gegiegel, oorzaak, 2 meiden die niet dik maar ook helemaal niet slank waren op één c-pony, zonder zadel, 'hoofdstel' was een halster met 2 halstertouwen eraan en allebei hadden ze geen cap op. Nouja dat moeten ze lekker zelf weten maar ze zaten wel vrolijk te schoppen, voorste meisje had een zweep in haar rechterhand waarmee ze steeds op de schouder sloeg, achterste meisje had haar zweep in de linkerhand waarmee ze op de kont sloeg, het doel: De pony inb galop krijgen. Dat lukte uiteindelijk, paard had ook een deken om dus daar konden ze zich aan vast houden. Komen ze opeens op mij en Ushi afgegaloppeerd (hou ik niet helemaal van.) Staan stil en vragen of ze lieve kleine Ushi van me mochten HEBBEN.k:uhhh nee. Nou dat vonden ze maar niet aardig dat dat niet mocht, ze wilden er namelijk graag me 'rijduh' ik heb gezegd dat Ushi niet te koop is en dat als ze dat wel zou zijn, ze niet naar hun ging.

Wat vinden jullie hiervan?

Barbabientje

Re: Met open mond gestaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:00

Ik had ze persoonlijk van die pony afgesleurd en gevraagd hoe ze het zouden vinden als er 2 mensen op hun gingen zitten :=

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 19:02

Barbabientje schreef:
Ik had ze persoonlijk van die pony afgesleurd en gevraagd hoe ze het zouden vinden als er 2 mensen op hun gingen zitten :=

Ja nadat ik had gezegd dat ALS Ushi te koop zou staan ze niet naar hun ging kreeg ik een behoorlijke lading woorden over me heen, ik heb het genegeerd, ik kreeg dingen te horen als: Wie denk je wel niet dat je bent het is ONZE pony en meer van dat soort dingen. en dat ik een bitch was enzo.
De pony zag er trouwens niet meer zo jong uit, begon behoorlijk te grijzen.

Jasmimi25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:05

Het is altijd zo jammer dat er zulke mensen bestaan! Die zijn gewoon geen paarden waard.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:54

Klinkt als twee hele melige meiden die even niet in de gaten hadden waar ze mee bezig zijn.
Sneu dat die pony daar zo'n last van moet hebben.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 15:03

Ik zou me daar niet zoveel van aantrekken. Zijn gewoon 2 brutale melige meiden die lol hadden en niet bij nadachten wat ze deden. Gewoon lekker boven blijven staan en al helemaal niets van aantrekken!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 15:56

VVDD ---> YRT

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:05

Wat een stelletje vervelende meiden jij probeert ze te zeggendat het niet goed is voor hun pony en dan krijg je dat .
Zal me niet te veel van aantrekken hoop dat ze er zelf nog een keer achter komen dat dit niet helemaal de bedoeling was.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:15

arme hafjes Y;(

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:17

Naar eigenaar van de stal!
Dit kan niet ;) en is sneu..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:38

Arme pony...

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:43

Dat is wel heel zielig zeg. Stel kinderen weer die niet zijn opgevoed. Jammer dat het de laatste tijd zo bedoeld. Ik zou me verder er niet mee bemoeien..

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 17:14

eclair93 schreef:
arme hafjes Y;(

??

Hoe bedoel je arme hafjes?

Er zaten 2 meiden op één pony en dat was geen haf. ik liep met een shetlander maar het paard waar ik echt voor ga is één haf.
Waar haal jij opeens meerdere arme hafjes vandaan?

[sorry als deze reactie banketstaaf overkomt, zo is het niet bedoelt. Alleen moet je wel even duidelijk mijn OP lezen. ;)]

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:50

Dat er zulke meiden bestaan is gewoon jammer, het maakt de wereld er niet mooier op...
Persoonlijk zal ik uit mijn dakpan gegaan zijn (kort lontje :+ ) maar me toch rustig gehouden hebben (vooral in bijzijn van paarden!)
Dus als ik het goed begrijp nam jij het shetje mee uit wandelen en kwamen 2 "Vreemde" meiden op "een" pony aangalloperen? Helleluja, arm beestje! :( Zag de pony er nog een beetje goed uit dan? (niet dat ik wil zeggen dat ze direct mishandelen hoor! gewoon uit pure nieuwschierigheid.. :P )

adaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:55

het moet niet gekker worden zeg... zijn ze helemaal?
ik had geprobeerd aardig rustig te blijven maar had ze toch wel even met hun neus op de feiten gedrukt.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:00

het is idd jammer dat zulke mensen bestaan!

ik had ze er zelf ook van afgesleurd en hun een zachte klap met de zweep gegeven!
Sorrie maar daar kan ik echt neit tegen

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 09:18

Horwse schreef:
Dat er zulke meiden bestaan is gewoon jammer, het maakt de wereld er niet mooier op...
Persoonlijk zal ik uit mijn dakpan gegaan zijn (kort lontje :+ ) maar me toch rustig gehouden hebben (vooral in bijzijn van paarden!)
Dus als ik het goed begrijp nam jij het shetje mee uit wandelen en kwamen 2 "Vreemde" meiden op "een" pony aangalloperen? Helleluja, arm beestje! :( Zag de pony er nog een beetje goed uit dan? (niet dat ik wil zeggen dat ze direct mishandelen hoor! gewoon uit pure nieuwschierigheid.. :P )

ja 'mijn' shet stond gewoon een beetje te grazen aan t halster en ik zag ze aankomen, (tegenover waar wij staan is een manege) ik kon het niet goed zien, pony had een deken om, was wel al een ouder beestje maar ben er niet zo zeker van of het dier er net zoveel plezier in had als zij hadden.

Maraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 12:20

pff.. niet normaal meer hoe ze met oudere ponys omgaan.. ik zou het negeren en weglopen, en dan waarschijnlijk iets mopelen van; 'als je niet meer verstand hebt dan dat'.

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 16:21

Al was het een 8 jarig ofzo, dan nog hoor je (vind ik) met respect om te gaan naar je paard! Een paard is geen auto die je voltankt en gassen maar, of zomaar ff weken stil kan zetten. Een paard doet zoveel voor een mens alleen vergeten veel mensen dat eventjes

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:06

Ik heb een jonge schimmel, die is ook grijs. Sommige mensen zijn geen dieren nut. Deze meiden overduidelijk ook. Dit is geen penny, dit is dierenmishandeling. Foto van maken en aan de politie geven! :j Krijge ze bekeuring...

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:07

penny alarm!

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 18:23

idefix4 schreef:
Ik heb een jonge schimmel, die is ook grijs. Sommige mensen zijn geen dieren nut. Deze meiden overduidelijk ook. Dit is geen penny, dit is dierenmishandeling. Foto van maken en aan de politie geven! :j Krijge ze bekeuring...

Nee dit dier was niet helemaal grijs. De hals en de oren waren nog bruinig netzoals zijn/haar benen. In het gezicht was hij behoorlijk aan het grijzen, en je ziet als je goed kijkt verschil tussen normaal grijs en ouderdomsgrijs. ja foto maken.... niet gedaan en denk niet dat ik ze nog eens tegenkom haha.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:32

Wat gemeen van die meisjes. :(
Arme pony!
Echt vreemd, je vraagt toch niet zomaar aan iemand of je haar pony mag hebben !

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 18:33

Nou dat was dus precies wat ik dacht. Ik had dus echt zoiets van WHAT THE F*CK!!! Achteraf is het wel om te lachen hoe erg mensen zichzelf voor schut kunnen zetten.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:39

Ze voelden zich vast vet stoer met z'n tweeen op 1 pony bij 1 meisje met 1 pony ernaast !