Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

houvanpaard schreef:ik reed bij indijk vlak bij sneek in friesland
ik zou vragen of je op een pony mag(misschien wat aan de kleinere kant) en die erg rustig is waar veel beginners op rijden. Vertel tegen je ma en je instuctrice over dat je er vaak tegen op zit. Dan komt waarschijnlijk alles op zn tijd weer goed

houvanpaard schreef:ik ga best wel vaak met paarden om ik kom nu zo'n 5x in de week bij paarden en de longe lijkt me ook niet zo handig want ik wil niet laten blijken dat ik bang ben want daar schaam ik me eigenlijk heel erg voor
vosje456 schreef:houvanpaard schreef:ik reed bij indijk vlak bij sneek in friesland
Okeej,, Die ken ik nietik zou vragen of je op een pony mag(misschien wat aan de kleinere kant) en die erg rustig is waar veel beginners op rijden. Vertel tegen je ma en je instuctrice over dat je er vaak tegen op zit. Dan komt waarschijnlijk alles op zn tijd weer goed
vosje456 schreef:houvanpaard schreef:ik reed bij indijk vlak bij sneek in friesland
Okeej,, Die ken ik nietik zou vragen of je op een pony mag(misschien wat aan de kleinere kant) en die erg rustig is waar veel beginners op rijden. Vertel tegen je ma en je instuctrice over dat je er vaak tegen op zit. Dan komt waarschijnlijk alles op zn tijd weer goed
ik denk dat je gelijk hebt alleen ik ben bang dat als ik het tegen mijn moetder zeg dat ze me van paardrijden afhaald want het is zo duur
Cassidy schreef:houvanpaard schreef:ik ga best wel vaak met paarden om ik kom nu zo'n 5x in de week bij paarden en de longe lijkt me ook niet zo handig want ik wil niet laten blijken dat ik bang ben want daar schaam ik me eigenlijk heel erg voor
Zitlessen en longelessen zijn helemaal niet verkeerd en zijn ook op hun plek bij ruiters die al langer rijden. Een goede manege zal je echt niet uitlachen, en toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap om het probleem aan te pakken. Maar dan moet je dat wel op de manege doen, wij kunnen je via Bokt alleen maar advies geven.
Dus raap je moed bij elkaar en vraag om zitlessen. Aan de longe. Hoef je niets anders te doen dan te zitten en je te concentreren op jezelf.
En ik heb nog geen antwoord op mijn vraag hoe lang je rijdt? Heb je vroeger longelessen gehad?