Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel een goed teken dus! 

Dani_ schreef:Dus als ik het goed begrijp..... als je paard met bit rijdt, schuimt hij omdat hij slecht kan doorslikken/speekselvorming, en als je zonder bit rijdt schuimt je paard door de (ont)spanning.
Suus_ schreef:Het enige wat zulke site's willen is bitloze hoofdstellen verkopen maar ik heb er nog geen een gezien die wetenschappelijke bewijs/resultaten heeft laten zien.
ook flappert hij vrolijk met z'n lippen heen en weer, dit doet hij ook met en zonder bit
Mijn paard schuimt nauwelijks tot niet en daar ben ik blij mee, soms heeft hij een heel licht schuimrandje om de lippen, meer niet.
chaanttaall schreef:dus het is wel goed als een paard schuimt, vooral als het ontspannen loopt.
Nou loopt mijn paard ontspannen maar toch schuimt het niet, meestal loopt ze ook vanuit ontspanning nageefelijk. Is het dan slecht dat ze niet schuimt? want ze schuimt gewoon echt helemaal niks, dus ook niet een beetje.