Zaalhockeywedstrijd of springen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Parkietjee_

Zaalhockeywedstrijd of springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 18:53

Hee ik zit met een probleempje.

Ik heb zondag een zaalhockeywedstrijd maar ook een springwedstrijd. Het probleem is dat ze allebei om 3 uur beginnen. Nu weet ik dat hockey een teamsport is en dat je niet je team in de steek hoort te laten, maar paardrijden vind ik ook heel belangrijk en een springwedstrijd is maar 2 keer in het jaar!

Help! Wat moet ik doen?

marjolein_el

Re: Zaalhockeywedstrijd of springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:54

springen, hockey kan altijd nog. maar ik denk dat de meeste mensen hier dat zullen zeggen :P

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:54

Hebben jullie geen wissels bij het hockey? Als je niet echt nodig bent zou ik gaan paardrijden, maar als ze je wel nodig hebben omdat anders het team niet compleet is, zou ik gaan hockeyen.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:55

in overleg met je team. Hoeveel reservespelers zijn er. Kan het veel kwaad als jij niet meedoet. Dan kan je een eerlijke keuze maken denk ik.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:56

Ik zou met je team overleggen of ze wissels hebben. Zonee, moet je toch naar hockey vrees ik.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:58

Heey,
ik heb ook heel lang op hockey én paardrijden gezeten.
Ik zou gaan springen, hockey is dan wel een teamsport, maar bij ons konden ze altijd wel ergens een speler vandaan halen.Of reserve of uit een ander team ofzow.
In elk geval succes met wa je ook gaat doen :+

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 19:27

Hee, bedankt voor al jullie snelle reacties! Ze hebben zat reservespelers met hockey hoor, alleen ik vind het zo ego omdat je wel een beetje je team in de steek laat.. Maar ja, ik heb dus afgebeld voor hockey, en ze vonden het oke. Maar het hoort natuurlijk niet echt want ik zit best in een hoog team. :o

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:31

Bij hockey heb je heel veel wissels met name in de zaal, je staat maar met z'n 5e in het veld.
en wisselt zo per 5 spelers. je zit als het goed is met 12 of 13 mensen in het team.
en er zijn meerdere wedstrijden. ik ben er ook al bij 3 niet geweest door vakantie en ziek.
dus ik zal naar die springwedstrijd gaan. en zeggen dat je een feest had.
ik denk dat je zegt dat je een wedstrijd had dat ze dat dan een beetje onlogisch vinden.
(ervaring)
succes

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:46

WD-V -> YRT

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 10:56

Duijfje schreef:
Bij hockey heb je heel veel wissels met name in de zaal, je staat maar met z'n 5e in het veld.
en wisselt zo per 5 spelers. je zit als het goed is met 12 of 13 mensen in het team.
en er zijn meerdere wedstrijden. ik ben er ook al bij 3 niet geweest door vakantie en ziek.
ik denk dat je zegt dat je een wedstrijd had dat ze dat dan een beetje onlogisch vinden.
(ervaring)
succes

Ja oke, maar ik wil natuurlijk niet gaan liegen tegenover mijn coachs.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:01

Het is hier heel belangrijk in welk team je zit, in welke klasse en wat voor springwedstrijd je hebt.
Lol/manegepony, is erg leuk, maar je team kan zomaar zonder zitten, helemaal als je het nu nog moet gaan beslissen.
Zou je mijn vragen uit de eerste regels willen beantwoorden?
Zeker niet gaan liegen, wordt niet op prijs gesteld.

M__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:02

Had dat probleem ook vaak XD
Ik zou afbellen zeker bij zaalhockey
op het veld en zeker bij de belangerijkere wedstrijden was ik er wel altijd maar zaalhockey was altijd eerder iets om winters bezig te blijven
hangt ook vanaf welke klasse je hockeyd en of je met je eigen pony verdre wil in de sport of enkel op manege voor lol
ik speelde in de hoogste klasse maar wou ook verder met mijn paard dus dan moet je goed bedenken of je het kan maken bij gewone wedstrijden ging dat dus ook niet

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:03

M__ Vind dat je hier toch iets te hard van stapel loopt. Immers is het een wintercompetitie en geen recreatie. Tenminste, ik weet niet waar TS speelt, maar zaalhockey heeft afgelopen 2 jaar een groot plaats in mijn hoofd veroverd.

M__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:08

hangt er vanaf welk niveau he wij speelde hoogste niveau op het veld maar in de winter waren het de eerste jaren dat we meedraaiden dus tegen lager geklasseerde ploegen. Dan is het geen schande om af te bellen. Zaalhockey is voor iedereen iets anders, omdat we alles toch met gemak wonnen en ik altijd last had van mijn knieen was ik eerder geneigd om te gaan rijden (concours) Op het veld heb ik denk ik nog nooit een wedstrijd gemist enkel door blessure

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:09

Als er niemand is om in te vallen(dus er word niet op gerekend) zou ik gaan hockeyen maar als er wel iemand is zou ik gaan springen

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:11

Veld waren wij niet de sterkste, maar zaal werden we Nederlandskampioen. Daar districts/regio/landelijk wedstrijd moet je echt niet afzeggen :n
Maar ik zal eerst antwoord op mijn vraag (Niveau(team)/klasse en type wedstrijd/paard) moeten weten van TS om mijn oordeel te kunnen vrijgeven :)

M__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 11:17

ja das natuurlijk een andere zaak :) wij stonden al 4 jaar op rij in de top 6 waarbij 2x finale landskampioen en 2x halve finale

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:37

Duijfje schreef:
(ervaring)
succes

zou ik zeker niet zeggen! anders lijkt het net alsof je een feest belangrijker vind dan hockey... en dat word je kwalijk genomen dan.
Het ligt aan het niveau waarop je hockeyt en als er voldoende spelers zijn, zou ik overleggen met je coach en er samen een beslissing over nemen.

Danielle_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:42

Ik zou je team niet laten stikken, dat zou een beetje banketstaaf zijn...
Maar als er genoeg reservespelers zijn kun je gaan springen denk ik?
Ze zullen het vast wel begrijpen en het is jammer als je die springwedstrijd mist als die maar 2x per jaar is.

succes ermee!

MarjoleinS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 16:28

ik zou de springwedstrijd doen!!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:57

Myrmar, waarom?

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 18:27

Zo he! Wat veel reacties opeens!

Naborah schreef:
Het is hier heel belangrijk in welk team je zit, in welke klasse en wat voor springwedstrijd je hebt.
Lol/manegepony, is erg leuk, maar je team kan zomaar zonder zitten, helemaal als je het nu nog moet gaan beslissen.
Zou je mijn vragen uit de eerste regels willen beantwoorden?
Zeker niet gaan liegen, wordt niet op prijs gesteld.

Ik zit in MD2, we spelen in de 1e klasse en de springwedstrijd was B. Maar ik heb net de springwedstrijd gereden, dus dankjullie voor alle reacties maar heb er nu niet meer zo veel aan. :\ :P
Natuurlijk wel handig voor de volgende keer dat het me gebeurd! :D

xx

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:02

Ging het springen wel goed? :D

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 08:15

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 08:36

bij hockey heb je altijd 2 of 3 wissels (had ik tenminste in mijn team) en bij paardrijden ben je 1 combi. dus zal voor paardrijden gaan!