nou de titel zegt het al een beetje wat is fijner een pony of een aard en waarom?
lekker discussie plezier
ElsB
Geplaatst: 21-06-10 15:38
Wat is lekkerder: een appel of een peer? Tja, het is maar net of je van appels of van peren houdt... smaken verschillen, dus daar moet je niet over discussiëren!
Nee inderdaad. De ene vind een pony met wat kortere stappen fijner rijden en de andere een paard met grote stappen. Daar de tig verschillen nagelaten. Want er is ook nog het paard als individu.
Geeske_
Geplaatst: 21-06-10 15:58
ik vind pony`s zelf fijner maar dat komt ook omdat ik er altijd al op heb gereden.
TJa, ik ben een echt ponymens. Ik ben zelf niet zo groot en vind het fijn overal aan te kunnen zonder altijd op een trapje te moeten staan. En verder hou ik wel van een ponykarakter. Maar zoals hierboven al gezegd, dat is echt persoonlijk
dat is voor iedereen verschillend, maar je kan niet iemands mening veranderen dat een pony lekkerder rijd dat verschilt ook weer per paard/pony
zelf hou in van de paarden staat netter vind ik zelf
Jacobeho
Geplaatst: 22-06-10 20:02
Dat is voor iedereen weer anders. Ik ben zelf een ponymens. Ik ben zelf niet zo groot, heb altijd op pony's gereden, en vind het gewoon fijner. Maar Ik vind het wel leuk om af en toe op een paard te rijden.
ik rijdt d-pony's en paarden, eigenlijk kan ik geen keuze maken. elke pony of paard is verschillend de ene maakt een grote pas, de andere een kleine. ligt er maar aan wat van paard of pony je rijdt.
ja ijslanders vind ik echt de mooiste liefste leukste en schattigste paarden soort van de hel wereld een ijslander verkies ik wel boven een groot paard
ligt eraan of je groot of klein bent lijkt me als je groot bent een paard en als je klein bent denk ik liever een pony.. En hoe oud je bent, pony's zijn vaak wat knuffeliger. (vind ik).
daphnesam dat pony knuffeliger zijn klopt totaal niet hoor. ik heb ze alle 2 en vind het alle 2 heerlijk ik ben maar 1.60 dus pas op veel
Asmara
Geplaatst: 26-06-10 20:23
haha, eigenlijk best een 'loze' vraag. Dat ligt bij iedereen anders
de 1 vind een pony lekkerder rijden en de ander een paard. Het voordeel van een paard is wel dat je er langer op kan blijven rijden, (ivm dat je nog groeit)
Maar eigenlijk valt er niet over te discussiëren
Asmara
Geplaatst: 26-06-10 20:23
isis_karel schreef:
ja klopt ik vind de grote pas wel wat makkelijker dan hoef je niet zo heel snel licht te rijden