Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het hoofd naar mij knie doe ik nooit

YelaBrenda11 schreef:upendo , daar is ieder paard verschillend in , mijn paard hoort , ziet , ruikt , denkt niets als ze wil rennen . het kan zo zijn dat jij dus een gevoelig paard hebt . en daar mag je echt wel heel erg blij mee zijn !
upendo schreef:YelaBrenda11 schreef:upendo , daar is ieder paard verschillend in , mijn paard hoort , ziet , ruikt , denkt niets als ze wil rennen . het kan zo zijn dat jij dus een gevoelig paard hebt . en daar mag je echt wel heel erg blij mee zijn !
haha, ja, het is wel een gevoelig bolletje, het scheelt ook dat ze ook voor de kar staat, dus sowieso gevoelig op stemhulpen is.

Lovely1 schreef:Ik heb een keer meegemaakt dat ik dit moest gebruiken.. paard ging echt aan de kletter (samen met nog twee). Normaal hartstikke braaf dier en makkelijk terug te nemen maar had nu de kolder in de kop. Het is vervelend om te gebruiken maar ik deed op dat moment liever dat dan onder een vrachtwagen komen met haar.
Het is idd een nood oplossing.. je hoopt het nooit te gebruiken en daar train je ook voor.
YelaBrenda11 schreef:in de bak doe ik dat ook altijd , en dan gaat het meestal na 2 rondjes ook wel prima . maar het bos blijft lastig . of het asfalt heeft ze het trouwens wel minder .