Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Amable schreef:Op de plek waar de singel ligt, onder de buik, lopen heel erg veel zenuwen. Waarschijnlijk raakte er hiervan 1 of een paar beklemd tijdens het aansingelen waardoor je deze reactie kreeg. Kwestie van nog iets rustiger aan singelen en evt een singel met elastiek oid. Sommige paarden zijn er gevoeliger voor dan anderen.
.
xChantal94 schreef:Nee, dat klopt. Maar ik mag van haar de DA niet bellen, pas als het nog een keer voorkomt zeg maar.
puma schreef:Je hebt je moeder toch niet nodig om de dierenarts te bellen? Gewoon het nummer intoetsen. In dit geval zou ik mijn moeder negeren en aan mijn paard denken. Succes ermee, hopen dat het niks ernstigs is!

wake_up schreef:dat is soms wel makkelijk roepen, maar de ouders zullen uiteindelijk de kosten moeten betalen, dus snap dat ze niet willen dat meteen de DA wordt gebeld
als zoiets voor de eerste keer gebeurt.
Zolang TS het maar in de gaten houdt, en mocht het nog een keer voorkomen, dan wel de DA bellen.
. Uiteraard betaal ik wel mee/daarna terug. Maar mijn ouders draaien in eerste instantie voor (grote) da kosten op. (Buiten de enting/tanden etc, maar als er iets 'onverwachts' gebeurd zeg maar.