Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geef ik bijles op school, en werk ik minstens 5 uur per week in de appie) Ook heb ik mijn eigen 2 knollies staan in Austerlitz, en doe ik volleybal (1x 2 uur trainen, en 1x wedstrijd en af en toe fluiten)Ilzas schreef:Je hebt nu eenmaal van die mensen... Niet aanvallend bedoel, maar dat soort mensen heb je gewoon.
Ik zelf werd in 4 VWO bijna tegen elke vakantie aan ziek, weinig weerstand enzo, maar ken ook van die wonderpersonen die geneeskunde studeren, bijbaan hebben, zelf een paar paarden te rijden, ook wedstrijden en ook nog vrijwilligerswerk op een stal erbij deden en maar 5 uur slaap nodig hadden. Ik ben helaas def', def', definitely niet zo'n wonderpersoon.
En dat kan je ook alleen voor jezelf uitmaken. De één kan dingen makkelijk aan, waar een ander nog niet aan de helft moet denken.

en daar tussen door naar de manege.Fira schreef:Ik zit nu in de derde van het Vwo.
Dat betekend dat ik dit jaar een profiel moet kiezen voor volgend jaar, en dat dit jaar best wel lastig wordt, helaas ..