Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toch ? Asyaa schreef:een van de redenen waarom ik nooit een paard met mn broertje zou kunnen delen
nou is het best vervelend wat je zus doet, maar eigenlijk kun je het haar niet kwalijk nemen
als je een paard 3 jaar 6 dagen in de week rijd en dan komt er opeens iemand die hem 1 keer in de week rijd waar bij die alles doet zou ik me ook best banketstaaf voelen

Everytime schreef:Waarom? , dan ligt er toch iets aan de rijstijl van haar zus niet aan haar
mo_van_dijk schreef:Jij bent 16 en ik weet niet hoe oud je zus is, maar ik ga er volledig in mee dat degene die het paard betaald tevens zeggenschap over hem heeft. Er van uitgaande dat dit jullie ouders zijn, vind ik dat zij moeten besluiten wie wanneer en hoeveel op het paard gereden word. Jij en je zus komen er op deze manier niet uit.
@ TS Waarom heb jij de eerste twee jaar niet gereden? Misschien steekt dat je zus wel. Eerst niet rijden en nu ineens wel, terwijl je zus het de eerste twee jaar in haar eentje mocht 'opknappen'.