mijn pony is vandaag geinsiminieerd, nu hoop ik natuurlijk dat het gelijk gelukt is. En wat vinden jullie van de combinatie?? De merrie Kyra: De hengst De mensinghe's Rinaldo (v. Kantjes Ronaldo)
morgen krijg ik te horen of het ei gesprongen is. Hier nog een kleine indruk van papa en mama: (is van de verkeerde kant gesprongen maar gaat om indruk)
nou 2 mooi eouders wil niet altijd zeggen dat het een mooi veulen wordt helaas. Maar we hopen natuurlijk op een leuk ding.
isverwijderd
Geplaatst: 15-04-09 22:20
Leuke ouders hoor! Hoe groot zijn ze? De merrie heeft een mooie techniek, de vader ook! Als het veulen iets minder rank wordt dan de moeder, lijkt me het een ontzettend leuk ding! Veel plezier er mee, alvast.
mascha121
Geplaatst: 15-04-09 22:23
Mooie pony's. En een hele mooie naam heeft je pony mijn dochter heet ook kyra. Ik hoop dat het een mooi en gezond veulen mag worden
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-09 22:24
moeder is inderdaad erg ielletjes, de papa is ietwat grover. de merrie is 1,25 en de hengst 1,46.5 de hengst is zz springen geweest. De merrie alleen b maar komt omdat ik er nooit verder mee ben gegaan. Wel heeft ze met mij 1,20 gesprongen en los 1,35.
Claudienee
Geplaatst: 15-04-09 22:31
Wáuw, die zijn me toch even een partij om op te kwijlen! Hopen dat het gelukt is, want hier gaat iets heeeeeel moois uitkomen!
hahah. Ik hoop dat ik in ieder geval de goede keuze heb gemaakt kwa hengst. Ben namelijk echt een leek op dat gebied maar ik vond deze gewoon zo leuk dat ik dacht die wordt het.
ik heb natuurlijk wel een beetje gekeken naar wat ik wil. Ik wil het liefst een veulen wat iets grover is als mijn merrie, maar zeker gen grof ding. (snappie um nog) hengst moest een goede rug hebben en correct beenwerk. Is bij de merrie namelijk niet het sterkste punt haha ze is overigens nog nooit kreupel geweest ondanks alle gekkigheid wat ik met haar gedaan heb. Ik wilde graag een alround veulen er uit die met name goed kon springen maar wel koel karakter. Mijn merrie is nogal stress kip hengst is dan wel niet een van de rustigste maar toch nog te doen. en ach hoeveel sportpony's hebben er niet giga veel pit. Ik hoop gewoon op een leuk veulen.
Jaaaaa dat zijn 2 prachtige ouders, hoor! En met zo'n leuke, snelle, vrolijke, lieve, aanhankelijke mamapony moet dat wel goed komen! Hoop echt dat het gaat lukken, het is je gegund. Je hebt er al veel je best voor moeten doen, he! Nu moet het goed zitten! xxx
hhahahha kim geweldig bericht!! Ik zie je 17 mei tijdens de ponyrennen wel weer, en dan maken we er weer een leuke dag van. En nu maar afwachten of mamamerrie drachtig is.