Wat aan te vangen met deze negen jarige?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Wat aan te vangen met deze negen jarige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:08

Ja, dat noemen we “betrapt”, niet slim om leugens hier te vertellen voor wat aandacht.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 15:28

Daphara schreef:
Ja, dat noemen we “betrapt”, niet slim om leugens hier te vertellen voor wat aandacht.

Misschien de zaak nu laten rusten?
Je bent een 38 jarige die doorhamert op een jong meisje die de fout heeft gemaakt een wat te spannend verhaal on-line te hebben gezet. Ik denk dat ze inmiddels wel inziet dat dat geen verstandige actie was.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:15

Laten we maar blij zijn dat het verhaal hoogstwaarschijnlijk niet waar is en dat er dus niemand zo gek is om zomaar paarden uit stal te trekken met ouders die daar niks om geven en een staleigenaar die daar niet meteen actie op onderneemt.

Even los van het feit dat ik het bijzonder vind om dit soort verhalen de wereld in te brengen. Daar ga ik me niet over uitlaten.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:48

Kuggur schreef:
Daphara schreef:
Ja, dat noemen we “betrapt”, niet slim om leugens hier te vertellen voor wat aandacht.

Misschien de zaak nu laten rusten?
Je bent een 38 jarige die doorhamert op een jong meisje die de fout heeft gemaakt een wat te spannend verhaal on-line te hebben gezet. Ik denk dat ze inmiddels wel inziet dat dat geen verstandige actie was.


Pardon en wie ben jij om mij de les te lezen? Doorhammeren, waar dan? Ik reageer gewoon op een open topic dat een complete fantasie van TS blijkt te zijn.

Anoniem

Re: Wat aan te vangen met deze negen jarige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:16

Kinderen hebben nou eenmaal fantasie...

Niet zo slim om dit online te zetten, maar vind het altijd zo sneu dat er daarna nog tig bokkers overheen moeten te 'foeien'.
Denk dat ts zich wel genoeg schaamt nu.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 01:43

Daphara schreef:
[
Pardon en wie ben jij om mij de les te lezen? Doorhammeren, waar dan? Ik reageer gewoon op een open topic dat een complete fantasie van TS blijkt te zijn.

Ik geef je een vriendelijk advies. Geloof me, als ik je "de les zou lezen", zou je iets anders meemaken.