Penny!!!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:26

Nynkefleur schreef:
Of die beweren dat zij de enige zijn die een bepaald manegepaard kunnen rijden en die vervolgens huilen als ze niet op HUN manegepaard mogen in de les.


‘Ik kan xxx wel aan de teugel rijden hoorrr’ en dan flink rukken en plukken in de mond... tja dat type is inderdaad minder leuk.

GoldenWings
Berichten: 243
Geregistreerd: 16-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 20:31

Mars schreef:
Nynkefleur schreef:
Of die beweren dat zij de enige zijn die een bepaald manegepaard kunnen rijden en die vervolgens huilen als ze niet op HUN manegepaard mogen in de les.


‘Ik kan xxx wel aan de teugel rijden hoorrr’ en dan flink rukken en plukken in de mond... tja dat type is inderdaad minder leuk.

Spijtig genoeg zitten er ook zo'n kinderen op onze manege... vroeger reden er heel veel paarden mooi aan de teugel tot dat er beginners op mochten... :( (ik zeg NIET dat alle beginners zo zijn!)

Nynkefleur

Berichten: 388
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:31

Mars schreef:
Nynkefleur schreef:
Of die beweren dat zij de enige zijn die een bepaald manegepaard kunnen rijden en die vervolgens huilen als ze niet op HUN manegepaard mogen in de les.


‘Ik kan xxx wel aan de teugel rijden hoorrr’ en dan flink rukken en plukken in de mond... tja dat type is inderdaad minder leuk.


Die inderdaad! Verschikkelijk... heb wel eens een grote mond gehad van een penny omdat ik xxx niet “aan de teugel” kon rijden. Nee dat beest had een mond van beton van al dat gezaag

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:34

anjali schreef:
Ik ben 64 en ben nog steeds een Penny. Vandaag kocht ik het blad penny omdat er een armbandje bijzat. toen ging ik het lezen en! er staat een verhaal in van een meisje wat haar pony na jaren terugvindt,en dat is letterlijk het verhaal wat ook hier op Bokt heeft gestaan. Bokt wordt dan ook genoemd.

Jaaaaa over Lotje! :D
[ITP] VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Leuk! Ik vind zo'n topic als dit wel leuk altijd. Ik heb wel veel gezien en heel veel kinderen en ook adolescenten zijn gek op mijn pony.
En daarmee hoor ik zo veel gekke verhalen soms als iemand hem voor me gereden heeft en wat hij dan uitvrat toen ik er net even niet bij was :=
Ik lach er maar over mee, al weet ik dat mijn pony nooit tot zelden een stap verkeerd zal zetten en het een typisch cowboy verhaal is.
In ieder geval zal mijn pony nooit met kwade opzet iets doen om je er af te krijgen, wel zal hij iets proberen als je oneerlijk tegenover hem bent, uiteraard absoluut terecht. :)

GoldenWings
Berichten: 243
Geregistreerd: 16-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 20:41

Ik heb al eens in de cafetaria al zo'n typisch gevalletje 'aan de teugel rijden penny' gehoord:

De manege eigenaars hadden net een nieuw shetland(!) ponytje gekocht (ze heet Fleurtje). Toen ze uit de trailer kwam werd ze direct omsingeld door het irritante soort penny's (6 á 9 jaar). Omdat er niet direct iemand anders dan mij bij stond die het onbeleerde beestie kon vasthouden gaven ze het halstertouw aan mij. Ik werd half omver geduwd door penny's die de pony ook wouden vasthouden. Toen ik mijn weg had kunnen banen naar de nieuwe box, vroegen ze of ze Fleurtje mochten poetsen. Omdat het een manegepony was mocht het. Toen ik een uurtje later ging kijken, was arme Fleurtje in een glitterend vlechtenhoopje veranderd. :D

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:43

Gowlan schreef:
anjali schreef:
Ik ben 64 en ben nog steeds een Penny. Vandaag kocht ik het blad penny omdat er een armbandje bijzat. toen ging ik het lezen en! er staat een verhaal in van een meisje wat haar pony na jaren terugvindt,en dat is letterlijk het verhaal wat ook hier op Bokt heeft gestaan. Bokt wordt dan ook genoemd.

Jaaaaa over Lotje! :D
[ITP] VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Leuk! Ik vind zo'n topic als dit wel leuk altijd. Ik heb wel veel gezien en heel veel kinderen en ook adolescenten zijn gek op mijn pony.
En daarmee hoor ik zo veel gekke verhalen soms als iemand hem voor me gereden heeft en wat hij dan uitvrat toen ik er net even niet bij was :=
Ik lach er maar over mee, al weet ik dat mijn pony nooit tot zelden een stap verkeerd zal zetten en het een typisch cowboy verhaal is.
In ieder geval zal mijn pony nooit met kwade opzet iets doen om je er af te krijgen, wel zal hij iets proberen als je oneerlijk tegenover hem bent, uiteraard absoluut terecht. :)



Ja herkende het al! Super tof eigenlijk dat zelfs penny het nu publiceert en dat ik gewoon al vanaf het begin meevolgde! :D

Ik nu 15, maar soms ook nog wel beetje penny.
Bij ons liggen er lijsten op wie je rijd, dus, eerste die er is maakt fotos. Ik wil dan altijd zsm wete wie ik heb zodat ik een mooi matchend dekje mee kan etc etc terwijl er ook gewoon manege dekjes zijn. Sinds kort heb ik er al minder trek in maar betrap mezelf er wel vaak op...oeps

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 23:40

MorxIowa schreef:
Ik heb al eens in de cafetaria al zo'n typisch gevalletje 'aan de teugel rijden penny' gehoord:

De manege eigenaars hadden net een nieuw shetland(!) ponytje gekocht (ze heet Fleurtje). Toen ze uit de trailer kwam werd ze direct omsingeld door het irritante soort penny's (6 á 9 jaar). Omdat er niet direct iemand anders dan mij bij stond die het onbeleerde beestie kon vasthouden gaven ze het halstertouw aan mij. Ik werd half omver geduwd door penny's die de pony ook wouden vasthouden. Toen ik mijn weg had kunnen banen naar de nieuwe box, vroegen ze of ze Fleurtje mochten poetsen. Omdat het een manegepony was mocht het. Toen ik een uurtje later ging kijken, was arme Fleurtje in een glitterend vlechtenhoopje veranderd. :D


Dit is niet het vervelende soort penny. Dit is het kleine meisje dat niet beter weet en gewoon heel erg veel van pony's houd. Hoe kleiner en schattiger hoe leuker.

Het stoort me nogal hoe erg jij neerkijkt op andere mensen :=

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:03

Ik blijf erbij dit is een grote grap... wellicht een schaduw account?

Het spijt me zeer als ik mensen tegen hun zere been trap...

Hoe ts over andere praat moet ik echt van kotsen
En dan mensen als n penny neer halen maar jij bent dan toevallig de enigste die de Shetlander kan vast houden en andere maken er een kerstboom van kuch net of ze kleine kinderen zonder toezicht bij een nieuwe (onbeleerde) pony laten

sardientje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 07-03-15
Woonplaats: In de stal van Lum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:09

Gentlegiant schreef:
Ik blijf erbij dit is een grote grap... wellicht een schaduw account?

Het spijt me zeer als ik mensen tegen hun zere been trap...

Hoe ts over andere praat moet ik echt van kotsen
En dan mensen als n penny neer halen maar jij bent dan toevallig de enigste die de Shetlander kan vast houden en andere maken er een kerstboom van kuch net of ze kleine kinderen zonder toezicht bij een nieuwe (onbeleerde) pony laten

amen.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:17

Nah SA weet niet... gewoon een 12 jarige die zichzelf verheven voelt boven kleinere kinderen, gebeurd toch wel meer? Over 10 jaar leest ze hier terug en staat t rood op haar kaken en lacht ze er om.

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:21

Ts ik krijg een beetje het gevoel dat je zelf extreem op anderen neerkijkt zodat je zelf niet als penny gezien wordt. Dat is echt nergens voor nodig, zo kom je eigenlijk alleen maar meer over als een penny :) Ik ben zelf 13 en ik vind het prima als jullie mij de pennystempel willen geven :D Zolang mijn verzorgpony en ik er plezier in blijven houden ga ik lekker met haar tutten en vlechtjes maken. Joh, ik heb er geen last van als andere mensen het persé leuk vinden om mij een penny te nemen of uit te lachen. Ga vooral je gang :j

Edit: Ik denk trouwens ook niet dat de penny stempel echt te vermijden valt tot je een jaar of 14-15 bent :D Ik zou me er echt niet druk om maken en al helemaal niet jezelf beter te doen lijken door anderen neer te halen.

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 01:05

Penny’s Tsja.. ik hou ervan, maar echt. Alleen kan ik er op een of andere manier niet tegen als ik penny word genoemd. Ik ben wel degelijk een penny. De pony’s die ik verzorg hebben er al 4 jaar lang mee opgescheept gezeten en nog steeds (lees, toiletteren is gewoon echt mijn ding :D ). Toch kan ik er nooit zo goed tegen als mensen mij een penny noemen (Ik ben 13). Dit omdat ik graag serieus genomen wil worden en vanwege mijn leeftijd is dat niet heel vanzelfsprekend.

Wat betreft pennyverhaaltjes..

Ik beschuldigde als 5-jarig meisje een welshfokker in mijn dorp een keer (tegen vriendinnetjes) dat hij zijn pony’s misschien wel sloeg omdat ze rare plekken bij hun benen hadden (zwilwratten)...

Verder droomde ik er ook altijd van om een opholgeslagen paard te kunnen stoppen (maar wat wil je, ik heb alle paardenfilms gezien. Van black beauty tot heartland en spirit tot Flicka.. :') ) toen ik een keer op vakantie ging naar Drenthe, ik was toen 8, werd deze droom werkelijkheid. We wandelde met het gezin door het bos langs een breed ruiterpad en zagen ruiters aankomen. We stopten even en vlak voor onze neus galoppeerden de groep ruiters aan. Het paard van de leidster, meisje van 16, sloeg recht voor ons plotseling een bospad in (Achteraf hoorden we dat het paard dit vaker deed). Het meisje viel er af met haar hoofd tegen zo’n bosbeheer paaltje. Het paard rende door richting ons en ik rende voor het paard uit. Ik draaide me om en kn het paardje pakken. Na deze actie heb ik nooit meer penny dromen gehad om wilde paarden te stoppen of zoiets. Maargoed als penny was dat echt een droom die uitkwam. :+

Forgive
Berichten: 273
Geregistreerd: 31-01-13

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 03:08

Jeetje wat een negatieve reacties meteen weer. Dat de TS boos is geworden op de meisjes die ten eerste ongewenst aan haar paard zaten begrijp ik volkomen. Of je nou een penny bent of niet: dat kan gewoon écht niet, hoe oud je ook bent. Ten tweede kan ik paard wel degelijk gestrest raken als er kinderen in de stal met een schaar lopen te prutsen aan het hoofd/hals van het paard, niet wetende wat ze aan het doen zijn. Sommige paarden vinden het ook helemaal niet chill als er mensen zomaar aan ze komen of als de manen zomaar afgeknipt worden.
Ik verbaas me ook over de manier waarop er meteen weer een zwart/wit verhaal van wordt gemaakt. De TS werd boos en daarom is haar manier van omgang met mensen meteen om te kotsen? En omdat ze een bepaalde woordkeuze heeft (wat vrij normaal is voor een twaalfjarige) is zij ook per direct een penny? Ik vind de manier waarop er meteen over de TS wordt gesproken en gedacht om te kotsen. Het spijt me.

Verder denk ik dat iedereen wel een beetje penny is geweest :P Je hebt inderdaad de vervelend variant en de lieve/onwetende variant. Maar ook de vervelende variant zal het niet allemaal zo slecht bedoelen. Ik denk dat ieder klein meisje die op paardrijden zit/zat of daarvan droomt wel een eigen paard zou willen hebben. Daarom wordt fantasie en realiteit vaak op een verkeerde manier samengevoegd, wat inderdaad tot gevaarlijke en vervelende situaties kan leiden. Maar het zijn vaak ook nog maar kinderen...ik geloof niet dat ze echt expres zo vervelend doen, maar dat ze gewoon trots zijn op hun 'kennis' die ze al hebben of denken te hebben, en die graag willen delen. Natuurlijk heb je er aparte exemplaren tussen zitten die onbeleerde paarden uit de wei halen en ermee op pad gaan zonder ook maar aan de gevolgen te denken, maar dat noem ik dan geen vervelende penny, die vind ik gewoon vervelend en zoekend naar problemen.

Ik herinner me overigens wel iets van vroeger toen ik net leerde paardrijden. Ik vond het toen helemaal fantastisch om alle paarden te poetsen en sleepte dan ook elke week weer mijn eigen (roze) borstelset mee. Niet heel verantwoordelijk overigens, maar ik vond het toen prachtig dat ik mijn eigen poetsspullen had en daar alle paarden mee mocht poetsen :P

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 09:06

Ik had met mezelf te maken, aangezien ik tot een jaar of 15 a 16 jaar penny meisje ben geweest. *D Het boeit mij vrij weinig, aangezien dit wel de beste tijd was met de pony's. Dat was zo ontzettend leuk. Ongestoord rijden, niemand had commentaar, we deden gevaarlijke dingen die we toen niet gevaarlijk vonden etc.Ik mis het vaak zat hoor.

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 09:20

Forgive schreef:
Jeetje wat een negatieve reacties meteen weer. Dat de TS boos is geworden op de meisjes die ten eerste ongewenst aan haar paard zaten begrijp ik volkomen. Of je nou een penny bent of niet: dat kan gewoon écht niet, hoe oud je ook bent. Ten tweede kan ik paard wel degelijk gestrest raken als er kinderen in de stal met een schaar lopen te prutsen aan het hoofd/hals van het paard, niet wetende wat ze aan het doen zijn. Sommige paarden vinden het ook helemaal niet chill als er mensen zomaar aan ze komen of als de manen zomaar afgeknipt worden.
Ik verbaas me ook over de manier waarop er meteen weer een zwart/wit verhaal van wordt gemaakt. De TS werd boos en daarom is haar manier van omgang met mensen meteen om te kotsen? En omdat ze een bepaalde woordkeuze heeft (wat vrij normaal is voor een twaalfjarige) is zij ook per direct een penny? Ik vind de manier waarop er meteen over de TS wordt gesproken en gedacht om te kotsen. Het spijt me.

Verder denk ik dat iedereen wel een beetje penny is geweest :P Je hebt inderdaad de vervelend variant en de lieve/onwetende variant. Maar ook de vervelende variant zal het niet allemaal zo slecht bedoelen. Ik denk dat ieder klein meisje die op paardrijden zit/zat of daarvan droomt wel een eigen paard zou willen hebben. Daarom wordt fantasie en realiteit vaak op een verkeerde manier samengevoegd, wat inderdaad tot gevaarlijke en vervelende situaties kan leiden. Maar het zijn vaak ook nog maar kinderen...ik geloof niet dat ze echt expres zo vervelend doen, maar dat ze gewoon trots zijn op hun 'kennis' die ze al hebben of denken te hebben, en die graag willen delen. Natuurlijk heb je er aparte exemplaren tussen zitten die onbeleerde paarden uit de wei halen en ermee op pad gaan zonder ook maar aan de gevolgen te denken, maar dat noem ik dan geen vervelende penny, die vind ik gewoon vervelend en zoekend naar problemen.

Ik herinner me overigens wel iets van vroeger toen ik net leerde paardrijden. Ik vond het toen helemaal fantastisch om alle paarden te poetsen en sleepte dan ook elke week weer mijn eigen (roze) borstelset mee. Niet heel verantwoordelijk overigens, maar ik vond het toen prachtig dat ik mijn eigen poetsspullen had en daar alle paarden mee mocht poetsen :P


Heb je wel de rest van de berichten van TS gelezen? Daar laat ze toch duidelijk merken dat ze zichzelf veel beter vind dan de "penny meisjes".

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 10:26

Ik lees nu vanaf het begin bij alle topics mee van TS en zal maar eens mijn berichtje quoten van een ander topic van TS:

emilyslaluna schreef:
Waarom moet iedereen steeds bij elke topic gaan zeuren over de "Penny-label"? TS is 12 dacht ik, dus ze is erg jong. Dit is een paarden forum waarbij je vrij bent topics te openen zolang ze aan de voorwaarden voldoen. Schijnbaar voldoen al haar topics er ook aan, anders zouden ze allemaal op slot gaan.

Iedereen is wel eens een penny geweest. Maar als er steeds een negatieve draai eraan gegeven wordt, natuurlijk wilt TS dan niet gezien worden als een "penny", terwijl zij en wij allemaal het stiekem wel leuk vinden om te tutten met onze paarden.

Ja, al haar topics tot nu toe hebben voor een volwassen oog niet echt een serieuze toon, maar kom op. Laat haar lekker kind zijn. Vind je haar topics zo irritant? Klik er dan gewoon niet op. Je ziet al in een forumlijst wie de TS steeds is van een topic.

Ik volg al haar topics nu mee en het enige wat ik zie is een kind die gewoon leuk over paardjes wilt praten. Maar omdat ze bang is om uitgemaakt te worden voor een 'negatieve penny', dan probeert ze zich erboven te brengen. Dat is volledig begrijpelijk.

TS, welkom op bokt. Het is een super leuk forum, maar helaas komt het vaak voor dat er negativiteit heerst, zeker voor het jonge doelgroep. Neem het niet te hard aan, ga lekker door met je paardenhobby. Het is allemaal tot nu toe onschuldig. Als we toch bezig zijn met labels, dan vind ik jou een 'schattige penny' die gewoon leuk met haar paardjes bezig wilt zijn. Niks negatiefs aan!

(Maar nogmaals, ik haat die labels, iedereen hier wilt gewoon met paarden bezig zijn. Als je nu voor een wedstrijd gaat knotten of voor de leuk eens een wilde vlecht gaat maken, dan ben je in mijn ogen gewoon tijd aan het doorbrengen met je paard.)


Laten we elkaar allemaal in elkaars waarde laten. Mensen hier mogen in hun achterhoofd houden dat TS 12 is en tegenwoordig het internet voor een steeds jonger doelgroep beschikbaar is.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 09:11

Ik zal vanavond mijn topic zoeken over de penny meisjes bij ons toen op het weiland. Zal ook kijken of ik er dan de link van de topic bij zetten.

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:11

Ik ben 11 en ook een Penny! Maar wel op de goede manier hoor :P
Ik heb zelf een shettie en een veulentje waar ik dingen als vrijheidsdressuur, grondwerk springen en meer doe! Zoals gewoonlijk heb ik een grote verslaving aan mijn roze glitterspray met frambozengeur *\%/* Ik ben er ook erg zuinig op maar helaas is mijn oranje glitterspray met perzikgeur op |o

sardientje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 07-03-15
Woonplaats: In de stal van Lum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 23:29

Demonside schreef:
Ik ben 11 en ook een Penny! Maar wel op de goede manier hoor :P
Ik heb zelf een shettie en een veulentje waar ik dingen als vrijheidsdressuur, grondwerk springen en meer doe! Zoals gewoonlijk heb ik een grote verslaving aan mijn roze glitterspray met frambozengeur *\%/* Ik ben er ook erg zuinig op maar helaas is mijn oranje glitterspray met perzikgeur op |o

haha, nog nooit van gehoord, glitterspray met frambosengeur...waar heb je die vandaan? en is het een aanrader? :D :)

Jack_55
Berichten: 88
Geregistreerd: 09-02-18
Woonplaats: Verhuisd naar Brisbane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:19

Hahahha, gossie... wat is dat grappig!! Ik lig onder de tafel... 'Glitterspray-met-perzikgeur'... Hoe kom je er op? :D :D :D

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:24

Zo triest dat hier oudere meiden op een meisje van, wat is het? 12 ouzo gaan.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:05

Helaas door zeer slechte internet bij mij thuis heb ik nog steeds niet een link kunnen posten van mijn eigen topic over pennymeisjes. Zal vandaag proberen om bij de buren op de vaste pc wel de link te plaatsen.

Quro

Berichten: 147
Geregistreerd: 30-01-18

Re: Penny!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:16

Ongelofelijk! Dat meiden zomaar de manen van jouw paard knippen, en zijn hoofdstel af willen doen!
Ik vind het al zwaar irritant dat ze mijne lekkers geven terwijl er een duidelijk bordje bij zijn stal hangt dat hij het niet mag. ( eczeem)
Mijn dochtertje is een lief penny meisje en ik geniet daarvan. Inderdaad spray met geur en glitters, zakgeld gaat op aan glitterstrikjes en weet ik veel wat.
Ze had het laatst over zelf glitterhoefvet maken..

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:31

sardientje schreef:
Demonside schreef:
Ik ben 11 en ook een Penny! Maar wel op de goede manier hoor :P
Ik heb zelf een shettie en een veulentje waar ik dingen als vrijheidsdressuur, grondwerk springen en meer doe! Zoals gewoonlijk heb ik een grote verslaving aan mijn roze glitterspray met frambozengeur *\%/* Ik ben er ook erg zuinig op maar helaas is mijn oranje glitterspray met perzikgeur op |o

haha, nog nooit van gehoord, glitterspray met frambosengeur...waar heb je die vandaan? en is het een aanrader? :D :)


Ja, het is een aanrader! Je kunt hem kopen bij de Epplejeck voor 10 euro (misschien een beetje prijzig maar ik heb het geld er wel voor over) en er staat bij de Epplejeck ook oranje glitterspray met perzikgeur als je dat liever hebt dan roze met frambozengeur :D

isa06x

Berichten: 243
Geregistreerd: 25-10-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:35

Quro schreef:
Ongelofelijk! Dat meiden zomaar de manen van jouw paard knippen, en zijn hoofdstel af willen doen!
Ik vind het al zwaar irritant dat ze mijne lekkers geven terwijl er een duidelijk bordje bij zijn stal hangt dat hij het niet mag. ( eczeem)
Mijn dochtertje is een lief penny meisje en ik geniet daarvan. Inderdaad spray met geur en glitters, zakgeld gaat op aan glitterstrikjes en weet ik veel wat.
Ze had het laatst over zelf glitterhoefvet maken..

Als iemand mijn pony haar manen zou knippen zou ik echt ontzettend boos worden, en ook zijn hoofdstel afdoen...... en ik hou ook veel van glitterstrikjes en glitterspray! Ik heb het zelf ook, en roze paardenelastiekjes! En op ooteman.nl kun je glitterhoevenvet kopen voor 10 euro! Als je bij zoeken 'glitter' intypt dan vind je het.