We zijn terug!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

We zijn terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 18:09

Hallo Bokkers!

een tijd geleden plaatste ik dit topic op bokt [RIJ-ITP] ik mis je toppony!

Omdat ik Oniro erg miste, had ik de eigenaar een mailtje gestuurd om te vragen hoe het met Oniro ging, en of hij een nieuw meisje had gevonden.
Daarop kreeg ik een mailtje terug, waarin hij vroeg of ik een keertje langs wou komen.
Nou een afspraak gemaakt, het nieuwe meisje ontmoet enz. de eigenaar vertelde me dat ze eigenlijk nog wat te onervaren was, om Oniro te rijden, dus hij vroeg of ik hem afentoe wou komen rijden.

Woensdag kwam ik weer rijden, het ging zo enorm lekker! En ik was weer helemaal blij/trots met en op Oniro!
Zaterdag kreeg ik een berichtje dat het nieuwe meisje gestopt is op hun verzoek, omdat de gene die les geeft zag dat die 2 echt niet samen gaan. Oniro wou zelfs gaan rollen met haar er op en dat had ze niet door. ( oniro heeft dat als hij gaat uitstappen en als je hem stil zet, dat hij wil gaan rollen hij doet dit niet als je het merkt en corrigeert!)
Dus hij vroeg of ik Oniro zondag wou komen rijden, nou tuurlijk wil ik komen rijden.
En toen na het rijden vroeg hij of ik weer terug wou komen *\o/*
NATUURLIJK zei ik gelijk! het meisje die hem toen reed kwam dan 2 doordeweekse dagen en 1 weekend dag, dus wij hebben af gesproken om dat ook zo te doen, en dat ik vaker kom rijden wanneer ik tijd/zin heb.

Vanaf Januari gaan wij dus starten! :):)

Hier een fototje van gister toen ik ging uitstappen, en hij ineens een paard aan zag komen (hij vond het nog al interessant := )
Overigens niet mijn laarzen, mijn laarzen lagen in de schuur bij mij thuis, en me moeder had de schuur sleutel mee genomen 8)7

Afbeelding

Anoniem

Re: We zijn terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:11

Dit topic heb ik toch al een keer voorbij zien komen vandaag of word ik nou gek?

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 18:11

chelle_dora schreef:
Dit topic heb ik toch al een keer voorbij zien komen vandaag of word ik nou gek?


Haha nee ?

Anoniem

Re: We zijn terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:12


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 18:14


ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:45