stomste avond ever!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardkirsten
Berichten: 302
Geregistreerd: 05-12-12

stomste avond ever!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 20:15

Hoi iedereen,

ik ben al een tijdje verliefd op iemand, en vandaag zijn nummer gekregen. ik was met hem aan het praten, en toen vroeg hij mij: "was ik die gene waar je zo verliefd op was"
Omdat ik eerlijk wou zijn, heb ik "ja" geantwoord.

Hij zij, nou, ik vind je een super leuke meid, maar ik wil niet met je.

IK mij groot gehouden en heb geantwoord "oke"
Maar van binnen ben ik kapot! Hij was mijn eerste echte liefde, en hij is zo lief.

Ik ken hem van yoga, en bij ontspannen hebben we zelfs met onze voeten tegen elkaar gelegen.

Iemand tips om hem te vergeten? of om de verdriet te verminderen? |( |( |( |(

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: stomste avond ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:18

Nee, helaas geen tips.
Maar ik vind het superstoer dat je hem gewoon gebeld heb _/-\o_

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:18

O wat jammer zeg, maar ik vind het wel heel stoer dat je heerlijk tegen hem bent geweest! Heel erg jammer dat hij geen verkering met je wil, maar nu weet je wel waar je aan toe bent en staar je je niet blind op hem. Gewoon leuke dingen gaan doen om jezelf af te leiden: leuke film kijken, gezellige dingen met vriendinnen plannen, beauty avondjes etc.

Annabel

Berichten: 4869
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:19

Meid, je bent 11.. :) leven en laten leven. Ik weet zeker dat er nog veel meer leukere jongens op je pad komen. :j

Kiichi

Berichten: 1026
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: De Goorn

Re: stomste avond ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:19

Goed dat je eerlijk bent geweest, heel stoer van je, en goed dat jeook een direct antwoord hebt gekregen. Dan niet het antwoord wat je graag had willen hebben, maar het is wel een duidelijk antwoord. Blijven afvragen of hij jou ook leuk vond, is vele malen erger ;) .

Tips om er overheen te komen? Tijd heelt alle wonden. Je hebt die jongen niet nodig om gelukkig te zijn ;) Gewoon lekker afspreken met vriendinnen en veel leuke dingen gaan doen. Er komt vast wel eens een andere jongen op je pad!

Caelum
Berichten: 1044
Geregistreerd: 24-04-13
Woonplaats: Zie profiel voor routebeschrijving

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:19

Chocolade!

En te bedenken dat er miljarden jongens op de wereld zijn en er dus vast wel de ware voor jou tussen zit, en ben blij dat hij het je eerlijk heeft verteld ik ken genoeg verhalen dat mensen geen nee durfden te zeggen en weken iemand voor de gek houden.

paardkirsten
Berichten: 302
Geregistreerd: 05-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 20:20

dankjewle, oh, ik was het te vergeten te plaatsen, maar het was via whats app.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:20

Jakkes balen zeg, gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent. Heel veel sterkte.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:20

Annabel schreef:
Meid, je bent 11.. :) leven en laten leven. Ik weet zeker dat er nog veel meer leukere jongens op je pad komen. :j

Dan kan je net zo goed verdrietig zijn. :(:)

Komt goed meisje, vooral chocola eten dat werkt! :))

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:21

Je topic hoort op JH, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.